Reklamiranje na internetu

Reklamiranje na internetu pored USA, preuzima polako primat i u ostalim delovima sveta. Definitivno je da se internet reklamiranje i pored mnogo skeptika ipak razvilo onako kako je i bilo predviđeno, i ono što je interesantno internet reklame su i dalje u Srbiji poprilično jeftine što je dobra prilika i za male i srednje biznise.

Inače 2017. godina je godina kada je digitalno reklamiranje konačno prestiglo reklamiranje na TV-u po potrošnji. Da budemo konkretni, potrošnja na digitalnim platformama širom sveta je dostigla 209 milijardi dolara što je 41% tržišta, dok se potrošnja na TV-u kretala do 178 milijardi dolara, što je 35% tržišta.

Reklamiranje na internetu za vaš biznis

Google oglašavanje

Google oglašavanje odnosno reklamiranje na Google oglasnoj platformi (Google Ads) je danas preciznije i efikasnije nego ikada. Alati i tehnike kojim se mogu razvijati biznisi i od nule se svake godine unapređuju kako bi ciljanje publike i sama efikasnost reklamiranja, kao i intuitivnost korišćenja prosečnog korisnika bila na najvišem mogućem nivou. Ukoliko želite da vaša

Facebook reklamiranje

Facebook reklamiranje koristi sve više biznisa i u Srbiji. U početku programerima i osnivačima ovog internet giganta nije bilo primarno da se odmah obezbedi prostor za reklamiranje, ali kako je mreža postajala sve veća i popularnija (trenutno 1.3 milijardi korisnika širom sveta) aktivirano je i oglašavanje na Facebook-u. Popularni "Fejsbuk" i u Srbiji ima veliki

Instagram reklamiranje

Reklamiranje na Instagramu je sve više popularnije i u Srbiji jer se svakodnevno preko 1,5 miliona ljudi loguje na ovu aplikaciju i to preko 38% su ljudi od 18 do 24 godine i preko 34% su ljudi od 24 do 35 godina.  Njena jednostavnost i dobar koncept učinile su da se aplikacija razvije i rasprostani

YouTube reklamiranje

Zašto je korisno oglašavanje na YouTube-u? YouTube reklamiranje nudi bogat i zanimljiv način da se povežete sa publikom, da ispričate svoju priču i razvijete svoje poslovanje. Kada pokrenete video oglase doći ćete do potencijalnih klijenata na YouTube-u i Google mreži multimedijalnog oglašavanja i dobijati merljive rezultate za efikasnost vaših oglasa. YouTube je osnovan u februaru

LinkedIn reklamiranje

Linkedin reklamiranje sve više privlači pažnju i u Srbiji jer sve više ljudi koristi ovu društvenu mrežu kao primarnu. I pored toga što je to poslovna društvena mreža ljudi provode sve više vremena na njoj. Otuda i postaje zanimljivo oglašavanje na LinkedIn-u, ali ne samo popularnost mreže, već i njeno precizno targetiranje i pregršt filtera

Potrebna vam je kvalitetna i profesionalna usluga?