Reklamiranje na Instagramu je sve više popularnije i u Srbiji jer se svakodnevno preko 1,5 miliona ljudi loguje na ovu aplikaciju i to preko 38% su ljudi od 18 do 24 godine i preko 34% su ljudi od 24 do 35 godina. Njena jednostavnost i dobar koncept učinile su da se aplikacija razvije i rasprostani širom sveta neverovatnom brzinom. Dakle, Instagram reklamiranje je jedan od najbržih načina da animirate publiku koja vam je zanimljiva.
Neko sada sedi u hladu jer je davno zasadio drvo.
Zašto reklamiranje na Instagramu?
Instagram reklamiranje trenutno ima najbolji efekat i najbolje rezultate od svih društvenih mreža, jednostavno ljudi reaguju dobro na dobre slike i dobar video. Sa novim mogućnostima i mestima gde može da se reklamira, Instagram pruža dobar izbor za veliku većinu biznisa. Sada pored standardnih mesta, možete da pošaljete interesente na websajt ili neku drugu odredišnu stranicu, kao i da skupljate lidove.
Reklamiranje na instagramu čini da uvećate svoju bazu klijenata iz celog sveta ili pak lokalnim reklamiranjem na instagramu da se pretstavite komšiluku.
Opcije za oglašavanje na Instagramu
Marketing na društvenim mrežama je sve popularniji zato što su efekasni, lako merljivi i ono što je najvažnije odmah vidljivi. Rezultati Facebook reklamiranja se mogu videti neposredno po puštanju kampanje u tečaj, a optimalno vreme za realizaciju kampanje sa najboljim ROI indikatorom (Return On Investment) je minimum 3 meseca. Reklama se pojavljuje odmah i vaši ciljani potencijalni korisnici momentalno vide vaše proizvode ili usluge, efekat se oseća ali što je kontinuitet veći efekat je sve bolji. Bitna karakteristika koja opisuje Internet Marketing je i dvosmerna komunikacija koju ostvarujete sa posetiocima sajta što nije pohvalno za TV, radio, print ili druge vidove reklama.
Šta iMarketing tim može da uradi za vas?
Prvenstveno je potrebno da se kreira poslovna Instagram stranica ili optimizuje i sredi postojeća ukoliko je imate.
U zavisnosti od delatnosti istražuje se potencijalno tržište, konkurencija i moguće strategije nastupa na Instagramu-u kako bi se na najbolji mogući način pripremila stranica i objave.
Kada se usvoji strategija kreiraju se sadržaji, zaniljive objave, slike, video itd. kao i reklamni postovi koji će se reklamirati i na taj način prikazivati ogromnom broju usko ciljanih klijenata i potrošača.
Kreiranje reklamne kampanje sa usko ciljanom populacijom kojoj treba da se prikazuju reklame.
Svakodnevno se prati kampanja, analizira uspešnost i na osnovu podataka kojim merimo uspešnost kampanje, optimizujemo kampanju za bolje rezultate. Izveštavanje se vrši redovno kroz slanje izveštaja i statistikom (posete, prikazi reklame, konverzije itd.).
Tipovi reklamiranja na Instagramu
Postoji više načina i tehnika da oglašavate vaš biznis na Instagramu:
- Promovisanje određenog posta – Doseg do velikog broja ljudi
- Promovisanje stranice – Skupljanje pratioca
- Svesnost o brendu – Povećanje svesnosti o brendu
- Posete sajta – Posećenost sajta i ostvarivanje konverzije
- Pregled videa – Veći pregled reklamnog spota ili videa
- Instaliranje aplikacije – Android ili iOS
- I drugi načini
Instagram 1,5 miliona korisnika u Srbiji
- Procenti %
Aktivni korisnici Društvenih mreža u svetu
- Miliona aktivnih korisnika 2016
- Miliona aktivnih korisnika 2015