Kako napraviti Fejsbuk Mesindžer reklame (Facebook Messenger Ads)

Da li želite da povećate prihode za svoju narednu promociju? Jeste li razmišljali o korišćenju Fejsbuk Mesindžer reklama (Facebook Messenger Ads) kako biste povećali izglede za uspeh u tome?

Mesindžer reklame obezbeđuju lični doživljaj klijenata i potencijalnih kupaca. U ovom članku otkrivamo kako da ih kreirate.

Šta su Mesindžer reklame?

To su news-feed reklame koje se otvaraju u okviru Mesindžer aplikacije kada korisnik klikne na call-to-action (CTA) dugme. Reklama u tom slučaju dopušta korisnicima da “uskoče u Mesindžer vaše stranice i tu vam postave pitanje i dobiju odgovor.

Mesindžer reklama liči na tipičnu reklamu u desktop news-feed-u. Reklama koju vidite na slici koristi Pošaljite poruku (Send message) CTA dugme, ali možete koristiti i bilo koju drugu CTA opciju, npr. Kontakt (Contact Us). Ikonica za Mesindžer će se pojaviti pored bilo koje od ovih opcija.

fejsbuk mesindžer reklame1

Najbolji način da ih koristite je onda kada postoji kratak vremenski rok za slanje poruka. Npr. ako lansirate novi proizvod, ali se uskoro zatvara opcija za rezervacije, možete uključiti Mesindžer i pitati da li neko ima dodatnih pitanja. Targetirajte ljude koji su ušli na vašu landing stranicu za prodaju tog proizvoda onda kada je lansiran, ali još uvek nisu obavili kupovinu.

Takođe možete pokrenuti Mesindžer oglas onda kada se prodaja nekog proizvoda po promotivnoj ceni uskoro završava i vraća se regularna cena. U ovom slučaju reklamu koristite da biste požurili potencijalne kupce da kupe proizvod što pre, dok je cena još povoljna.

Ovaj tip reklame odlično prolazi kada je u pitanju proizvod kog ima malo na stanju i onda kada postoji vremensko ograničenje do kada se nešto može kupiti povoljno. Evo kako da počnete.

#1 Kreirajte Custom Audience

Pre nego što postavite Mesindžer oglas, bilo bi dobro da kreirate specifičnu publiku koju želite da targetirate. Na primer, možete tu uključiti ljude koji su kliknuli na prethodnu reklamu i posetili vašu landing stranicu, ali nisu izvršili rezervaciju/kupovinu.

Da biste kreirali ovako prilagođenu publiku, uđite u odeljak Audiences u svom Ads Manager nalogu (izaberite All Tools > Audiences).

fejsbuk mesindžer reklame 2

Potom kliknite Create Audience i iz menija izaberite Custom Audience.

fejsbuk mesindžer reklame 3

Imate četiri opcije za kreiranje prilagođene publike. Možete ubaciti sopstvenu listu ili kreirati listu ljudi koji su posetili vaš veb-sajt, koristili vašu aplikaciju ili imali interakciju sa vašom stranicom na Fejsbuku.

fejsbuk mesindžer reklame 4Pretpostavimo da želite da kreirate prilagođenu publiku od ljudi koji su gledali vaš vebinar, ali posle toga nisu uplatili vaš master kurs. Da biste kreirali ovu publiku, izaberite opciju Customer File i ubacite listu imejlova ljudi koji su pogledali vaš vebinar. Potom možete odraditi retarget za ove ljude pomoću Mesindžer reklame, stavljajući im do znanja da će cena master kursa uskoro biti povećana.

Možda ćete želeti da targetirate i ljude koji su pogledali vaš video, ali takođe nisu nakon toga uplatili kurs. Na vama je da odlučite da li ćete targetirati jednu od ovih ciljnih grupa ili možda čak obe.

#2 Podesite Mesindžer kampanju

U narednom koraku otvorite Power Editor i kliknite Create Campaign.

facebook messenger reklame 5

Izaberite Traffic campaign objective. Mesindžer reklame neće odvoditi ljude van Fejsbuka, već ćete ih slati direktno ljudima u inboks.

facebook messenger reklame 6

Potom imenujte Ad set i uverite se u to da ste izabrali opciju Website ili Messenger.

facebook messenger reklame 7Zatim podesite budžet i izaberite prilagođenu publiku koju ste kreirali. Na primer, pomenutu ciljnu grupu – ljude koji su odgledali vebinar ili imali interakciju sa videom, ali nisu potom uplatili kurs.

facebook messenger reklame 8Nakon ovoga popunite sva ostala polja onako kako biste to inače uradili. U Placement sekciji čekirajte samo News Feed. Možete zapaziti da Mesindžer reklame ne funkcionišu na Instagramu.

#3 Kreirajte Mesindžer reklamu

Nakon što ste reklami dali ime i povezali je sa Fejsbuk stranicom, uđite u sekciju Create Ad unutar Power Editor-a.

Najpre izaberite da li će vaša reklama sadržati jednu sliku ili video, ili će možda biti u carousel formi, a potom ubacite željeni fajl.

fejsbuk mesindzer reklame 9Sledeća sekcija je destinacija, gde ćete izabrati Website URL i dodati URL adresu landing strane. Za Mesindžer reklamu imate i opciju Add a message to accompany your ad. U tom slučaju, kada korisnici kliknu na call-to-action dugme, otvoriće se Mesindžer i prikazati vašu poruku zajedno sa tekstom reklame (zapazićete da je popunjavanje polja sa tekstom koji će se tom prilikom prikazati opcija koja je neobavezna za popunjavanje).

fejsbuk mesindzer reklame 10

Primer koji možete videti pokazuje šta će se korisniku prikazati u Mesindžer aplikaciji kada klikne na CTA dugme. U ovom slučaju dodata je i poruka uz samu reklamu, iako ova opcija nije obavezna prilikom kreiranja reklame.

fejsbuk mesindzer reklame 13Popunjavanje ovog polja za tekst poruke može biti od koristi kao podsetnik za ljude koji su se odazvali na vašu Mesindžer reklamu. Kada se akcija koju budete promovisali bude približila kraju, možete im poslati drugu poruku i tako neće biti potrebe da pravite novu reklamu, a oni će već znati da su prethodno imali interakciju sa vašim oglasom. Moćno!

Ostatak procesa kreiranja reklamnog oglasa sličan je uobičajenom. Popunite tekst, naslov, opis linka koji će se videti u news feed-u. Takođe, možete dodati i call-to action dugme ukoliko želite.

fejsbuk mesindžer reklame 12

Kada završite, pregledajte svoju reklamu i potom kliknite Place Order.

fejsbuk mesindžer reklame13

Onda kada reklama bude pokrenuta, dobićete notifikaciju svaki put kada vam neko pošalje poruku i moći ćete da odgovorite odmah.

Zaključak

Kada korisnici kliknu na CTA dugme na vašoj regularnoj reklami koja im se pojavljuje u news feed-u, obično budu poslati na neku landing stranu gde će moći da obave kupovinu, registruju se za vaš vebinar ili preuzmu neki besplatni materijal koji im nudite. Sa Mesindžer reklamom klik na CTA dugme otvara Mesindžer, gde mogu započeti konverzaciju s vama. Ovo vam daje mogućnost da direktno odgovarate na njihova pitanja, ostvarite bolju vezu i komunikaciju i potencijalno generišete nove prihode.

Izvor: www.socialmediaexaminer.com How to Set Up a Facebook Messenger Ad