"> Kako targetirati Instagram pratioce pomoću Facebook reklama -

Kako targetirati Instagram pratioce pomoću Facebook reklama

Kako targetirati Instagram pratioce pomoću Facebook reklama

Mogućnost da targetirate vaše Facebook pratioce sa Facebook reklamama odavno postoji, ali da targetirate Instagram pratioce sa reklamama, nije bilo moguće.
Sa 500 miliona dnevno aktivnih korisnika na Instagramu, (podatak od 25.01.2020) ovo je bila „bolna tačka“ za Instagram korisnike koji su se trudili da dobiju što veći broj pratilaca.
U međuvremenu, ako ste imali Instagram nalog sa hiljadama angažovanih pratilaca, nemoguće je bilo koristiti istu tehniku i dodirnuti tu „vruću“ publiku tako što ćete ih ponovo ciljati Facebook ili Instagram oglasima. Kako Instagram namenjen samo za business naloge, u ovom tekstu je detaljnije objašnjeno kako da podesite business nalog: https://blogs.constantcontact.com/instagram-business-account/
Kako je sada i ova opcija omogućena, u nastavku pročitajte i saznajte kako targetirati Instagram pratioce pomoću Facebook i Instagram reklama.

Kako targetirati Instagram pratioce pomoću Facebook i Instagram reklama (Re-Targeting)

Proces pravljenja publike je potpuno isti kao i bilo koje drugo ponovno ciljanje publike, odnosno re-targeting: https://andrewhubbard.co/facebook-retargeting-pixel/Potrebno je da napravite novu custom (prilagođenu) publiku koja sadrži vaše Instagram pratioce, a zatim da podesite oglase tako da ciljaju tu prilagođenu publiku.

Napravite Custom publiku

Prvo, idite na Facebook Ads Manager i izaberite karticu Audiences.
Kada ste otvorili tu karticu, kliknite na plavi pravougaonik Create Audience i izaberite Custom Audience.

Izaberite Engagement sa liste tipova Custom publika.

Možete izabrati da napravite Custom publiku zasnovanu na ljudima koji su na neki način bili angažovani na vašem Instagram business profilu, odnosno napravili neki engagement (like, comment, share), ili sa onima koji su pogledali neki video na vašem Instagram profilu.

U ovom primeru, izabraćemo opciju Instagram Business Profile kako bismo napravili re-targeting publiku zasnovanu na ljudima koji su imali interakciju sa vašim Instagram profilom.
Sada postaje interesantno, jer nam Facebook daje da izaberemo više opcija kada govorimo o tome kako targetirati Instagram pratioce.
Možete da kreirate Instagram publiku koja uključuje:
• Sve one koji su bili angažovani na vašem Instagram profilu (ovo uključuje posetu vašeg profila ILI angažovanje sa sadržajem ili reklamama)
• Samo ljude koji su posetili vaš Instagram profil
• Samo ljude koji su se angažovali sa vašim sadržajem ili reklamama
• Ljude koji su poslali poruku vašem business profilu
• Ljude koji su sačuvali neki vaš post ili reklamu

Kada ste odabrali koga želite da uključite u vašu publiku, treba da izaberete vremenski okvir. Ovde podešavate koliko unazad želite da idete sa publikom koja je bila angažovana na osnovu akcije koju ste prethodno izabrali. Najviše što možete da idete unazad je 365 dana.
Završili ste sa glavnim podešavanjem. Kada ste dali ime svojoj novokreiranoj publici, kliknite Create i spremni ste za sledeće korake i otkrili ste kako targetirati Instagram pratioce.

Kreiranje oglasa za targetiranje Instagram pratioca

U slučaju da niste sigurni kako da podesite oglase tako da ciljaju novu custom publiku koju ste upravo napravili, nastavak ovog teksta će vam sigurno biti od pomoći.

Kreirajte kampanju i novi ad set

Vratite se u Ads Manager i kliknite na Create Campaign.

Sledeće, potrebno je da izaberete objective (cilj/fokus vaše kampanje).
Koji god objective izabrali, svejedno ćete moći da ciljate Custom publiku koja sadrži vaše Instagram pratioce.
Izaberite objective koji najviše odgovara cilju vaše kampanje.

Stigli smo do dela gde podešavate ciljnu publiku, kako bi se vaše reklame prikazivale vašim Instagram pratiocima.
Sve što je potrebno jeste da skrolujete na dole do dela Custom Audiences.
Iz padajućeg menija izaberite Custom publiku koju ste upravo kreirali, a koja je zasnovana na vašim Instagram pratiocima.

To je to! Vaše reklame će se prikazivati publici koju ste odabrali.
Ne zaboravite, svejedno morate da završite kreiranje ostatka kampanje, ali ovo je sve što vam je potrebno za prikazivanje Facebook ili Instagram reklama vašim pratiocima na Instagramu. Za one koji žele više da nauče o Facebook i Instagram reklamiranju predlažemo sveobuhvatni kurs: Instagram & Facebook reklamiranje

 

Izvor: https://andrewhubbard.co/target-instagram-followers-with-facebook-ads/