Instagram stories – Instagram priče

instagram stories price

Kreiranje Instagram stories-a, ili na srpskom “priča” funkcionalnost od 2016. godine od kako se pojavila sve više je popularnija među korisnicima. Naime, “inspirisani” prihvatanjem kod ljudi ovakvog načina komunikacije Facebook uvidevši od Snapchat-a kreira još bolju funkcionalnost sa još boljim opcijama. Sadržaj koji se koristi za insta stories nestaje nakon 24 sata, ali je zato trenutno kanal sa najvećim stepenom pregleda i angažovanja od svih platformi.

Poslovanje se gradi i stvara najviše kroz dve stvari: marketing i inovacije.

Zašto kreiranje Instagram stories-a?

Trenutno je najzanimljivija i najinteraktivnija funkcionalnost koju koristi sve više ljudi. Navike ljudi se menjaju, pa tako danas korisnici gledaju Insta priče preko svog mobilnog telefona ali i sami kreiraju interaktivne priče sa raznim dodacima u vidu slika, GIF-ova, videa itd. Prvenstveno je namenjena za “pričanje priče” pa tako, npr. može se objavljivati kratak video, slika, neki tekst i slično i napraviti “priča” od više sadržaja.

instagram-stories-primer3

Šta podrazumeva kreiranje Instagram stories-a?

Kreiranje instagram priča (stories) podrazumeva osmišljavanje i kreiranje vizuala (slika i/ili video), u kombinaciji sa tekstualnim porukama i drugim mogućnostima koje pruža Instagram platforma, i objavljivanje istih. Priče se kreiraju iz više različitih segmenata “priča” kroz koje se može navigovati.

Vođenje Instgram profila i reklamne kampanje je usmereno prvenstveno na jačanje brenda, komunikaciju sa klijentima ali naravno i na prodajne ciljeve odnosno uvećavanje portfolia klijenata. Svakodnevnim privlačenjem i animiranjem ciljne populacije sa raznolikim, relevantnim ili zanimljivim objavama kao i pomoću javne komunikacije sa pratiocima ostvaruje se svakodnevno posećivanje Fan page-a i povećanje interakcije koja se konstantno širi.

instgram price

Video tutorijali za kreiranje Instagram stories-a

Tipovi reklamiranja na Instagramu-u

  • Promovisanje određene objave – Doseg do velikog broja ljudi
  • Promovisanje stranice – Skupljanje pratioca
  • Promovisanje Instagram stories-a – ispričajte vašu priču
  • Svesnost o brendu – Povećanje svesnosti o brendu
  • Posete sajta – Posećenost sajta i ostvarivanje konverzije
  • Pregled videa – Veći pregled reklamnog spota ili videa
  • Instaliranje aplikacije – Android ili iOS

Instagram aktivni korisnici širom sveta

  • Aktivni korisnici u milionima

Izvor Statista 2017.

Šta iMarketing tim može da uradi za vas?

Prvenstveno je potrebno da se kreira poslovna Facebook stranica ili optimizuje i sredi postojeća ukoliko je imate.

U zavisnosti od delatnosti istražuje se potencijalno tržište, konkurencija i moguće strategije nastupa na Facebook-u kako bi se na najbolji mogući način pripremila stranica i objave.

Kada se usvoji strategija kreiraju se sadržaji, zanimljive objave, slike, video itd. kao i reklamni postovi koji će se reklamirati i na taj način prikazivati ogromnom broju usko ciljanih klijenata i potrošača.

Kreiranje reklamne kampanje sa usko ciljanom populacijom kojoj treba da se prikazuju reklame.

Svakodnevno se prati kampanja, analizira uspešnost i na osnovu podataka kojim merimo uspešnost kampanje, optimizujemo kampanju za još bolje rezultate. Izveštavanje se vrši redovno kroz slanje izveštaja i statistikom (posete, prikazi reklame, konverzije itd.).

Aktivni korisnici Društvenih mreža u svetu

  • Miliona aktivnih korisnika 2016
  • Miliona aktivnih korisnika 2015

Iz analize su izuzete kineske društvene mreže koje nisu relevantne za naše tržište. Izvor Smart Insights

baner-kurs-sajt

Konstantnim ulaganjem u razvoj sajta i prisutnosti na Internetu uspeli smo da dobijemo nove klijente i postanemo prepoznatljivi na tržištu kada je u pitanju ugradnja stolarije.

Miloš Novaković
Vlasnik, ProMax Doo

Uspeli smo za godinu dana da osvojimo tržište brze hrane prisustvom na Facebook-u i reklamiranjem na Google platformi. Trenutno nas prati 30.000 ljudi… Idemo dalje.

Goran Filić
Komercijalni direktor, Burger Plus

Imali smo web sajt koji nam nije donosio posete i nove klijente dok nismo počeli da sarađujemo sa iMarketing-om. Sada nas klijenti pronalaze i preko Google-a i preko Facebook-a.

Prim. dr sc med Aleksandra Mladenović Mihailović
Osnivač, Ginekološko Akušerska Ordinacija Mladenović

Facebook Reklamiranje – Cene i primeri paketa

CHOOSE

Your Plan

Disk Space

Email Accounts

Bandwidth

Support

Support

Support

Support

Support

Price

STARTER

ukoliko tek počinjete

community manager

12 POSTOVA / mesečno

4 story-a / mesečno

kreiranje sadržaja - slike 

KREIRANJE REKLAMNIH BANERA 

Izveštaji & transparentnost

300

mesečno

standard

najviše zastupljen paket

community manager

20 objava / mesečno

16 story-a / mesečno

kreiranje sadržaja - slike & video

kreiranje reklamnih banera

KONFIGURISANJE FB PIXELA 

IZVEŠTAJI & transparentnost

ANALIZA KONKURENCIJE

600

mesečno

PREMIUM

za one koji žele više

community manager

30 objava / mesečno

30 story-a / MESEČNO

kreiranje sadržaja - slike & video

kreiranje reklamnih banera

KONFIRGURISANJE FB PIXELA

IZVEŠTAJI & transparentnost

analiza konkurencije

900

mesečno

Potrebna vam je kvalitetna i profesionalna usluga?