

Kreiranje Instagram stories-a, ili na srpskom “priča” funkcionalnost od 2016. godine od kako se pojavila sve više je popularnija među korisnicima. Naime, “inspirisani” prihvatanjem kod ljudi ovakvog načina komunikacije Facebook uvidevši od Snapchat-a kreira još bolju funkcionalnost sa još boljim opcijama. Sadržaj koji se koristi za insta stories nestaje nakon 24 sata, ali je zato trenutno kanal sa najvećim stepenom pregleda i angažovanja od svih platformi.
Poslovanje se gradi i stvara najviše kroz dve stvari: marketing i inovacije.
Zašto kreiranje Instagram stories-a?
Trenutno je najzanimljivija i najinteraktivnija funkcionalnost koju koristi sve više ljudi. Navike ljudi se menjaju, pa tako danas korisnici gledaju Insta priče preko svog mobilnog telefona ali i sami kreiraju interaktivne priče sa raznim dodacima u vidu slika, GIF-ova, videa itd. Prvenstveno je namenjena za “pričanje priče” pa tako, npr. može se objavljivati kratak video, slika, neki tekst i slično i napraviti “priča” od više sadržaja.


Šta podrazumeva kreiranje Instagram stories-a?
Kreiranje instagram priča (stories) podrazumeva osmišljavanje i kreiranje vizuala (slika i/ili video), u kombinaciji sa tekstualnim porukama i drugim mogućnostima koje pruža Instagram platforma, i objavljivanje istih. Priče se kreiraju iz više različitih segmenata “priča” kroz koje se može navigovati.
Vođenje Instgram profila i reklamne kampanje je usmereno prvenstveno na jačanje brenda, komunikaciju sa klijentima ali naravno i na prodajne ciljeve odnosno uvećavanje portfolia klijenata. Svakodnevnim privlačenjem i animiranjem ciljne populacije sa raznolikim, relevantnim ili zanimljivim objavama kao i pomoću javne komunikacije sa pratiocima ostvaruje se svakodnevno posećivanje Fan page-a i povećanje interakcije koja se konstantno širi.


Video tutorijali za kreiranje Instagram stories-a
Tipovi reklamiranja na Instagramu-u
- Promovisanje određene objave – Doseg do velikog broja ljudi
- Promovisanje stranice – Skupljanje pratioca
- Promovisanje Instagram stories-a – ispričajte vašu priču
- Svesnost o brendu – Povećanje svesnosti o brendu
- Posete sajta – Posećenost sajta i ostvarivanje konverzije
- Pregled videa – Veći pregled reklamnog spota ili videa
- Instaliranje aplikacije – Android ili iOS
Šta iMarketing tim može da uradi za vas?
Prvenstveno je potrebno da se kreira poslovna Facebook stranica ili optimizuje i sredi postojeća ukoliko je imate.
U zavisnosti od delatnosti istražuje se potencijalno tržište, konkurencija i moguće strategije nastupa na Facebook-u kako bi se na najbolji mogući način pripremila stranica i objave.
Kada se usvoji strategija kreiraju se sadržaji, zanimljive objave, slike, video itd. kao i reklamni postovi koji će se reklamirati i na taj način prikazivati ogromnom broju usko ciljanih klijenata i potrošača.
Kreiranje reklamne kampanje sa usko ciljanom populacijom kojoj treba da se prikazuju reklame.
Svakodnevno se prati kampanja, analizira uspešnost i na osnovu podataka kojim merimo uspešnost kampanje, optimizujemo kampanju za još bolje rezultate. Izveštavanje se vrši redovno kroz slanje izveštaja i statistikom (posete, prikazi reklame, konverzije itd.).
Aktivni korisnici Društvenih mreža u svetu
- Miliona aktivnih korisnika 2016
- Miliona aktivnih korisnika 2015
Iz analize su izuzete kineske društvene mreže koje nisu relevantne za naše tržište. Izvor Smart Insights