Kurs Google & Youtube reklamiranje

kurs-google-youtube-reklamiranje

Kurs Google & YouTube reklamiranje – Šta očekivati?

Ovaj kurs / radionica je kreirana na osnovu dugogodišnjeg iskustva u radu sa kompanijama, preduzećima i malim biznisima kada je u pitanju Google i YouTube reklamiranje, digitalni marketing i razvoj poslovanja na internetu generalno. Kurs je osmišljen tako da vam pruži konkretna znanja i veštine iz oblasti nastupa i reklamiranja na Google platformi koja su važna za 2019. godinu i godine koje dolaze.  Kako ne bi trošili vreme i novac na aktivnosti koje ne donose rezultate, saznaćete kako se pravilno postavlja Search kampanja na Google pretrazi i Google partnerskim websajtovima, naučićemo vas kako da pravilno postavite reklamnu kampanju na YouTube-u kao i kako da reklama prati one koji su već bili na sajtu i to sve konkretno kroz rad na primerima što se za veliku većinu pokazalo kao najbolja praksa jer se lakše pamti kroz rad. Naučićemo vas da analizirate i pratite digitalne metrike koje se ostvaruju putem Google i YouTube reklamiranja.

Kome je namenjen ovaj kurs / radionica?

Bilo da imate određena znanja ili ste potpuni početnik u digitalnom marketingu, vlasnik ste privatnog biznisa, ili direktor / menadžer u kompaniji, ili jednostavno želite dodatno da unapredite svoja znanja i tako lakše dođete do posla ili klijenta, ovaj kurs je idealan za vas jer obuhvata mix digitalnih aktivnosti koje će značiti u 2019. i narednim  godinama.

– pojedincima koji žele da savladaju veštine i shvate principe i potencijale Google i YouTube marketinga
– pojedincima koji žele da usavrše i dopune svoje znanje o Google i YouTube marketingu
– preduzetnicima koji žele da saznaju potpun potencijal Google i YouTube marketinga kao i kako da ga primene na svoj biznis model
– menadžerima / direktorima marketinga, prodaje i drugih sličnih pozicija koji shvataju važnost digitalnog marketinga
– firmama i kompanijama koje žele da unaprede veštine svojih zaposlenih i kreiraju in house timove
– studentima i nezaposlenima koji žele da steknu nove veštine i znanja

Neophodno predznanje:

  • Osnovno korišćenje računara (internet-a)

Svi moduli su na početnom nivou tako da mogu i potpuni početnici da ih razumeju i nauče kako sve funkcioniše, kao i da sami sve sprovedu u delo.
Sa ovim kursom / radionicom postavljate dobar temelj za svoju dalju profesionalnu edukaciju kada je u pitanju digitalni marketing.

Kako izgleda kurs / radionica?

Tokom kursa / radionice, slušaćete i vežbaćete sa konkretnim primerima, dobićete konkretna znanja da samostalno možete da uradite željene aktivnosti. Predaje se jedan po jedan modul, i u toku modula vi sa predavačom prolazite korak po korak na računarima koji su obezbeđeni na treningu. Na taj način će vam biti lakše da upamtite određene procese i steknete prve navike. Na kraju kursa dobićete materijale koje možete koristiti kao podsetnik i kao bazu vašeg digitalnog znanja.

Posle ovog kursa moći ćete samostalno da:

– Kreirate ili analizirate strategiju nastupa na Google mreži i YouTube-u za svoj biznis ili kompaniju u kojoj radite.
– Bolje razumete koja angažovanja na internetu su važna i na taj način budete višestruko efikasniji.
– Kreirate kampanje digitalnog oglašavanja (Google, YouTube)
– Razumete i analizirate sve digitalne metrike koje su važne za jedan websajt

Šta ćete sve naučiti na kursu?

Kreiranje i implementacija digitalne strategije nastupa na internetu za 2019. godinu.

Kako otvoriti nalog na Google ad platformi i kako ga pravilno podesiti.

Korišćenje Google Keyword tool-a i drugih alatki kako bi pronašli odgovarajuće ključne reči koje će doneti konverzije.

Kreiranje kampanje na Goole pretrazi, kako bi se vaša reklama našla na vrhu kada neko ukuca ključne reči koje želite.
Kreiranje tekstualnih reklama kao i pravila koja važe kada je u pitanju kreiranje Google Search kampanje.

Kreiranje kampanje na Goole mreži partnerskih websajtova gde se reklame prikazuju u vidu banera. Partnerski websajtovi su npr. polovniautomobili, mojauto, limundo, razne novine ali i drugi manji specijalizovani sajtovi za određene niše.
Kreiranje responzivnih reklama pomoću Google ad platforme.

U pitanju je kampanja koja za cilj ima da targetuje one ljude koji su npr. već bili na vašem sajtu. Primiteli ste sigurno nekada da vas prate reklame od nekog sajta na kom ste nedavno bili. To je Remarketing kampanja.

Kako se kreira reklamna kampanja, kao koja vrsta kampanje služi za prodaju a koje za brand awareness.

U toku kampanje je bitno da merite rezultate kako bi mogli da unapređujete kampanju kroz merenje konverzija kao i ažuriranjem negativnih ključnih reči i sl.

Zašto baš kod nas? Šta nas to izdvaja od drugih?

– Od 2003. godine pa sve do danas se aktivno bavimo i razvijamo veštine koje želimo i vas da naučimo.
– Izvukli smo i saželi najbitnije digitalne veštine i aktivnosti za 2019. godinu kako vi ne bi gubili vreme.
– Pomogli smo preko 100 različitih biznisa da razviju svoje poslovanje i prisutnost na internetu.
– Mi smo fokusirani na vaš uspeh u radu i rezultate koje ćete generisati posle kursa tako da ćete imati realne veštine.
– Koristimo termine i predajemo na način koji je razumljiv i totalnim početnicima.
– Obezbeđujemo vam materijal koji možete da koristite kao podsetnik i vodič ukoliko se zaglavite negde.
– Dajemo vam podršku za vaš biznis ili za firmu u kojoj radite i nakon kursa kroz konsultacije, kao i savete na šta se fokusirati.
– Obezbeđeni računari, kafa, sokovi, sendvič, parking je u ulici slobodan, prostor je klimatizovan u mirnom delu Dedinja.

Ko je predavač?

Predavač je M.Sc. Saša Novarlić, sa preko 15 godina iskustva u digitalnom marketingu i 10 godina korporativnog iskustva radeći u banci na prodajnim pozicijama i radu sa malim i srednjim preduzećima.  5 godina uspešno vodi agenciju za digitalni marketing iMarketing.rs koja okuplja mlade ljude koji hoće da rade i uče nove veštine.

Više o predavaču možete saznati na sledećem linku Saša Novarlić biografija a možete ga zapratiti i na društvenim mrežama:

Izvukao sam za vas najvažnije veštine i digitalne aktivnosti koje će značiti u 2019. godini, razradio koncept tako da možete lako da razumete, naučite i primenite odmah nakon kursa. Dva dana su sasvim dovoljna da prođemo kroz sve detaljno, ali i da samostalno na računarima i sami uradite zadatke na primeru vaše firme u kojoj radite ili koju vodite. Ovaj način se pokazao najefikasnijim. Pripremili smo i materijale za vas kako bi mogli da se podsetite ukoliko negde zapnete. Takođe, imaćete i u naredna 3 meseca podršku i pomoć. Ukoliko želite da učite na konkretnim primerima i mojim iskustvima iz digitalne branše, prijavite se, ovaj kurs / radionica je za vas.

Saša Novarlić
predavač / vlasnik imarketing.rs agencije.

Pomogli smo mnogim biznisima i pojedincima:

Sve važne informacije:

Termini

SEPTEMBAR 2019

Datum: Subota 28.09.2019

Vreme trajanja: 1 dan (od 10h do 15h)
Trener: Saša Novarlić
Cena kursa: 9.500 din. 

Mesto: Beograd, Maglajska 24

Prijavite se.

Posle prijave stićiće vam email sa instrukcijama za uplatu i rezervaciju mesta.

Za više informacija pišite na kursevi@imarketing.rs ili pozovite na +381641774725

  • Beograd, Maglajska 24
  • Rad u malim grupama do 6 polaznika
  • Trajanje kursa 1 dan – od 10h do 15h
  • Predavanje se održava u modernom klimatizovanom prostoru opremljenom računarima, projektorom i kuhinjom
  • Obezbeđeni kafa, sokovi i sendvič za vreme užine
  • 1h besplatne  konsultacije 1 na 1
  • Podrška do 3 meseca preko Facebook grupe
  • Interaktivna predavanja i rad na konkretnim primerima

011 77 00 227 i 064 177 4725
Agencija za digitalni marketing iMarketing.rs
Beograd-Dedinje, Maglajska 24

Prijavite se putem forme:



Znanje nema nikakvu vrednost ukoliko ga ne upotrebiš u praksi.

Kako nisam mogla da pronađem iole pristojan posao obzirom da sam fakultetski obrazovana, odlučila sam se za ovaj kurs i nisam se pokajala jer sam pomoću naučenih veština uspela samostalno da pronađem svog prvog instagram klijenta.

Ivana Tošić
Nezaposlena, Freelance

Naučili smo glavne metrike i aktivnosti koje nam donose konkretne konverzije i na taj način smanjili smo bespotrebne troškove i aktivnosti koje nam ne donose rezultate. U našem slučaju konkretno Google je doneo najviše konverzija.

Jovan Kalinić
Sales Manager, Sejari

Kako se brzo unapređuju informacione tehnologije i marketing na internetu, imperativ je svake godine biti u toku sa trendovima kao i biti informisan koje su digitalne metrike važne, kako meriti i analizirati digitalne rezultate.

Ivan Rakić
Country Manager, Chio - Intersnack

Kurs digitalni marketing za 2019. godinu.