Kurs Google & Youtube reklamiranje

Google youtube reklamiranje kurs

Online kurs Google & YouTube reklamiranje – Šta očekivati?

Ovaj online kurs je kreiran na osnovu dugogodišnjeg iskustva u radu sa raznim biznisima kada je u pitanju Google i YouTube reklamiranje, digitalni marketing i razvoj poslovanja na internetu generalno. Kurs je osmišljen tako da vam pruži konkretna znanja i veštine iz oblasti nastupa i reklamiranja na Google ad platformi.  Kako ne bi trošili vreme i novac na aktivnosti koje ne donose rezultate, saznaćete kako se pravilno postavlja Search kampanja na Google pretrazi, kao i Google Display kampanja na partnerskim websajtovima, naučićemo vas kako da pravilno postavite reklamnu kampanju na YouTube-u kao i to sve konkretno kroz rad na realnim primerima što se za veliku većinu pokazalo kao najbolja praksa, ali takođe imate i mogućnost da vraćate video materijal i prođete kroz proces kreiranja kampanje neograničen broj puta. Naučićemo vas da analizirate i pratite digitalne metrike koje se ostvaruju putem Google i YouTube reklamiranja i još dosta toga.

google-reklamiranje-kurs

Šta ćete sve naučiti na kursu?

Objasniću razumljivim jezikom šta su Google reklame, kako funkcionišu, određena pravila vezana za samo kreiranje ad naloga i klijentova prava i vlasništvo nad ad nalogom. Kako otvoriti nalog na Google ad platformi i kako ga pravilno podesiti.

Pričamo o vrstama reklamiranja koja postoje na Google ads platformi, odnosno o Search kampanjama ( reklame na bazi pretrage na vrhu Google pretraživača), Google Display kampanjama na Google Display partnerskim websajtovima kao i video reklamiranje na YouTube platformi.

Pratite me korak po korak i otvorite svoj Google ads nalog, saznajte koja su važna inicijalna podešavanja koja bi morali da uradite prilikom kreiranja prve kampanje.
Takođe, radimo i vašu prvu Google Search kampanju korak po korak.

Saznajte koja podešavanja i tool-ove koristiti na Google ads platformi, kretanje kroz samu platformu, najbolje prakse i prečice.

Ispričaćemo vam kako da kreirate reklamu a da bude u skladu sa Google ad politikom, kao i koje su to najčešće greške koje morate da izbegnete.

Korišćenje Google Keyword tool-a i drugih alatki kako bi pronašli odgovarajuće ključne reči koje će doneti konverzije.

Kreiranje kampanje na Google pretrazi, kako bi se vaša reklama našla na vrhu kada neko ukuca ključne reči usluge ili proizvoda koje imate.
Kreiranje tekstualnih reklama kao i pravila koja važe kada je u pitanju kreiranje Google Search kampanje.

Alatka pomoću kojih ćete da pregledate svoje reklame a da ne utičete na Rank vašeg oglasa.

Kreiranje kampanje na Google pretrazi, kako bi se vaša reklama našla na vrhu kada neko ukuca ključne reči usluge ili proizvoda koje imate.
Kreiranje tekstualnih reklama kao i pravila koja važe kada je u pitanju kreiranje Google Search kampanje.

Govorimo o tome kako je pre samog reklamiranja potrebno dobro istražiti ciljnu grupu i kreirati ličnosti targetiranih kupaca kako bi vaša kampanja bila efikasnija.

Kreiranje kampanje na Google mreži partnerskih websajtova gde se reklame prikazuju u vidu banera. Partnerski websajtovi su npr. polovniautomobili, mojauto, limundo, razne novine ali i drugi manji specijalizovani sajtovi za određene niše.
Kreiranje responzivnih reklama pomoću Google ad platforme.

Kako se kreira video reklamna kampanja, kao i koja vrsta kampanje služi za prodaju a koja za brand awareness kao i saveti kako dobiti veliki broj pregleda na YouTube platformi pomoću Google ads platforme.

Prolazimo kroz ključne metrike koje su bitne za svaku vrstu kampanje, njihove skraćenice, značenja itd.

Prenosimo vam najbolje prakse kada je u pitanju sam monitoring i tumačenje rezultata kampanje, kao i unapređenje kampanje putem adekvatnih aktivnosti u zavisnosti od vrste kampanje.

Na kraju predavanja vežbaćemo na različitim primerima različitih branši i kreiranje kampanja.

Po završetku vežbi, možete pristupiti kvizu (provera znanja). Pitanja su teorijska ali za zadatak imate da napravite određene kampanje koje će vam pregledati predavač i na taj način ćete dobiti dodatne smernice.

google reklamiranje pretraga

Kome je namenjen Google & YouTube kurs / radionica?

– pojedincima koji žele da savladaju veštine i shvate principe i potencijale Google i YouTube marketinga
– pojedincima koji žele da usavrše i dopune svoje znanje o Google i YouTube marketingu
– preduzetnicima koji žele da saznaju potpun potencijal Google i YouTube marketinga kao i kako da ga primene na svoj biznis model
– menadžerima / direktorima marketinga, prodaje i drugih sličnih pozicija koji shvataju važnost digitalnog marketinga
– firmama i kompanijama koje žele da unaprede veštine svojih zaposlenih i kreiraju in house timove
– studentima i nezaposlenima koji žele da steknu nove veštine i znanja

Bilo da imate određena znanja ili ste potpuni početnik kada je u pitanju Google & YouTube reklamiranje, vlasnik ste privatnog biznisa, ili direktor / menadžer u kompaniji, ili jednostavno želite dodatno da unapredite svoja znanja i tako lakše dođete do posla ili klijenta, ovaj online kurs je idealan za vas jer obuhvata sve one aktivnosti i najbolje prakse koje su važne prilikom pravilnog postavljanja reklamne kampanje. Pomoćićemo vam da na taj način uštedite budžet i preciznije naciljate potencijalne klijente.

google-kurs-kreiranje-reklama

Neophodno predznanje:

  • Osnovno korišćenje računara (interneta)

Svi moduli su na početnom nivou tako da mogu i potpuni početnici da ih razumeju i nauče kako sve funkcioniše, kao i da sami sve sprovedu u delo.
Sa ovim kursom / radionicom postavljate dobar temelj za svoju dalju profesionalnu edukaciju kada je u pitanju reklamiranje na Google ads platformi.

Kako izgleda kurs / radionica?

Tokom ovog online kursa slušate predavača putem video sadržaja i vežbi na konkretnim primerima, dobićete konkretna znanja da samostalno možete da uradite željene aktivnosti. Predaje se jedna po jedna lekcija u okviru modula, korak po korak, i na kraju predavanja postoje vežbe na konkretnim primerima iz različitih branši, a zatim provera znanja putem kviza (teorija i zadaci). Na taj način će vam biti lakše da upamtite određene procese i steknete rutinu. Video sadržaj možete da pauzirate, gledate i pristupate neograničano. Takođe, obezbedili smo vam i ček liste, skripte, banere za Google Display mrežu i još dosta toga što će vam olakšati ceo proces.

  • Predavanje se održava putem pouzdane On-line platforme
  • Neograničen pristup platformi u trajanju od 12 meseci
  • Pristup svim dopunama i novim vežbama u toku 12 meseci
  • Podrška zajednice preko Facebook grupe
  • Predavač pregledava zadatke sa vežbi i daje smernice
  • Pokazna predavanja i rad na konkretnim primerima

Zašto baš kod nas? Šta nas to izdvaja od drugih?

– Od 2003. godine pa sve do danas se aktivno bavimo i razvijamo veštine koje želimo i vas da naučimo.
– Izvukli smo i saželi najbitnije digitalne veštine i aktivnosti koje su bitne i koje se koriste.
– Pomogli smo preko 100 različitih biznisa da razviju svoje poslovanje i prisutnost na internetu.
– Mi smo fokusirani na vaš uspeh u radu i rezultate koje ćete generisati posle kursa tako da ćete imati realne veštine.
– Koristimo termine i predajemo na način koji je razumljiv i totalnim početnicima.
– Obezbeđen neograničen pristup platformi i polaganje završnog kviza, kao i sve dopune kursa nove vežbe i sl. (za 12 meseci)
– Obezbeđena podrška naše male zajednice preko FB grupe

Pomogli smo mnogim biznisima i pojedincima:

Ko je predavač?

Predavač je M.Sc. Saša Novarlić, sa preko 15 godina iskustva u digitalnom marketingu i 10 godina korporativnog iskustva radeći u banci na prodajnim pozicijama i sa malim i srednjim preduzećima.  5 godina uspešno vodi agenciju za digitalni marketing iMarketing.rs koja okuplja mlade ljude koji žele da rade i uče nove veštine.

Više o predavaču možete saznati na sledećem linku Saša Novarlić biografija a možete ga zapratiti i na društvenim mrežama:

Izvukao sam za vas najvažnije veštine i digitalne aktivnosti koje se zaista koriste i razradio koncept tako da možete lako da razumete, naučite i primenite odmah nakon kursa. Predviđene vežbe su dovoljne da prođete kroz važne aktivnosti detaljno, ali i da samostalno uradite zadatke na kraju u online kvizu koje ću vam lično pregledati i dati smernice da li je dobro ili nije, i kako to unaprediti. Ovaj način se pokazao najefikasnijim. Pripremili smo i materijale za vas kako bi mogli da se podsetite ukoliko negde zapnete. Takođe, imaćete pristup i podršku naše male zajednice preko Facebook grupe. Ukoliko želite da učite na konkretnim primerima i mojim iskustvima iz digitalne branše, prijavite se, ovaj kurs / radionica je za vas.

Saša Novarlić
predavač / vlasnik imarketing.rs agencije.

Sve važne informacije:

Vrsta kursa: Online – preko platforme za učenje
Vreme pohađanja kursa: prijave su stalno otvorene
Trajanje kursa: 15 lekcija u 6 modula – 230 minuta (video materijala)
Pristup:
neograničan broj puta u toku 12 meseci može se stalno i iznova gledati
Dodatne vežbe, lekcije i materijali: u toku 12 meseci obezbeđen vam je pristup i novim sadržajima kojim se bude kurs dopunjavao
Obezbeđeni dodatni materijali i u vidu skripti, check lista, banera za potrebe vežbanja i drugi materijali.

Predavač: Saša Novarlić osnivač agencije iMarketing.rs
Cena kursa: 11.700 din (ili 100 eur za polaznike iz inostranstva)

Nakon prijave stićiće vam email sa instrukcija za uplatu, a nakon uplate, stićiće vam na email podaci za logovanje na platformu za učenje.

Ukoliko vas zanimaju dodatne informacije slobodno pišite na kursevi@imarketing.rs ili pozovite na +381641774725

Ukoliko želite da se prijavite, molimo Vas prijavite se putem forme dole ispod u nastavku.
Nakon prijave stićiće vam email sa daljim instrukcijama.

Dobrodošli u svet digitalnog marketinga. 

Prijavite se putem forme:



Znanje nema nikakvu vrednost ukoliko ga ne upotrebiš u praksi.

Kako nisam mogla da pronađem iole pristojan posao obzirom da sam fakultetski obrazovana, odlučila sam se za ovaj kurs i nisam se pokajala jer sam pomoću naučenih veština uspela samostalno da pronađem svog prvog instagram klijenta.

Ivana Tošić
Nezaposlena, Freelance

Naučili smo glavne metrike i aktivnosti koje nam donose konkretne konverzije i na taj način smanjili smo bespotrebne troškove i aktivnosti koje nam ne donose rezultate. U našem slučaju konkretno Google je doneo najviše konverzija.

Jovan Kalinić
Sales Manager, Sejari

Kako se brzo unapređuju informacione tehnologije i marketing na internetu, imperativ je svake godine biti u toku sa trendovima kao i biti informisan koje su digitalne metrike važne, kako meriti i analizirati digitalne rezultate.

Ivan Rakić
Country Manager, Chio - Intersnack

Pogledajte sve kurseve koje smo spremili za vas.