Podeli sa prijateljima:

Istorija iMarketing-a

Od 2003. godine pa sve do danas pratimo trendove iz sveta informacionih tehnologija, internet komunikacija i prezentacija, digitalnog marketinga i unapređujemo svoja znanja.

  • 2004

    Prvi naplaćen websajt

    Prvi websajt od kog smo zaradili novac urađen je u Microsoft FrontPage-u na 3 jezika, bila je u pitanju lokalna agencija za nekretnine. Spojili smo ih sa potencijalnim klijentima iz Rusije i drugih zemalja. Kasnije krećemo da koristimo Adobe DreamWeaver, zatim poznate CMS-ove kao što su Joomla i sada najpopularniji WordPress.

  • 2005

    Google SEO (Search Engine Optimization)

    Iz znatiželje da vidimo šta treba sve da se uradi kako bi se određeni sadržaj prikazao za određene ključne reči, ispred konkurencije, krećemo da izučavamo SEO. SEO optimizacija je u to vreme bila izuzetno jednostavna jer nije postojala velika konkurencija na internetu kao što je npr. danas. Pogotovo u Srbiji.

  • 2006

    Prva iskustva sa konsaltingom

    Pored izrade websajtova i pozicioniranja na prvim pozicijama Google pretraživača, što nas je uvelo u svet digitalnog marketinga, počinjemo da savetujemo klijente gde da se reklamiraju i kakve aktvnosti da rade kako bi povećali prisutnost na internetu, kako da koriste druge internet tehnologije da unaprede svoje poslovanje i slično.

  • 2007

    Pojava reklama YouTube oglasnoj platformi

    Ubrzo krećemo se pojavljuju i YouTube reklame sa kojima takođe počinjemo da experimentišemo.

  • 2008

    Google AdWords

    Krećemo intenzivnije da se zanimamo sa Googe AdWords platformom za oglašavanje na internetu. U to vreme većina websajtova koji su imali dobru posećenost su bili Google partnerski web sajtovi na kojima je mogla da se plasira reklama a na Google pretrazi maltene nije bilo konkurencije.

  • 2010

    Facebook i Društvene Mreže

    2010. godine obzirom na veliku popularnost i potrebe naših klijenata počinjemo aktivno da se bavimo Facebook Content Marketingom kao i sa reklamama na Facebook-u

  • 2012

    Edukacija preko interneta, knjige, seminari

    Počinjemo da uviđamo da će se ove usluge sve više tražiti i što je još važnije da će delovati, i na taj način smo shvatili da imamo savršen proizvod za klijente u budućnosti, ali samo ako se budemo konstantno edukovali i radili kvalitetno.

  • 2013

    Google obuke i konferencije - Odluka o otvaranju agencije

    Počinju prve zvanične obuke za Google partnera i upoznavanje sa celom Google filozofijom i prednostima koje donosi u reklamiranju. Obuke i konferencije se održavaju u Beogradu i Zagrebu. Ovo je bila prekretnica i definitivna odluka da se otvori zvanična agencija koja će pomagati biznisima u Srbiji da se razviju i dođu do novih klijenata kako u zemlji tako i u inostranstvu.

  • 2014

    Zvanično otvorena Agencija za internet / digitalni marketing

    Zvanično smo otvoreni i počinjemo da radimo iz ICT HUB-a na Zvezdari u Tehnološkom parku.

  • 2015

    Boom Društvenih mreža - sve popularniji Instagram i LinkedIn

    Pored Facebook-a i Twitter-a, počinjemo da se bavimo i drugim Društvenim mrežama kao što su LinkedIn, Instagram, Snapchat itd. Sve više je onih koji bi da se reklamiraju na društvenim mrežama zbog sve veće popularnosti.

  • 2016

    Dobijamo prve inostrane klijente posredstvom interneta

    Posredtsvom kampanje koju smo radiliu našem regionu dobijamo nove klijente iz susednih zemalja kojima je interesantan naš rad i počinjemo sa prvim iskustvima sa radom na daljinu.

  • 2017

    Povećavamo kvalitet za sve naše klijente

    U ovoj godini smo za sve naše klijente podigkli kvalitet reklamiranja i sadržaja prateći stalne promene koje diktiraju Google, Facebook itd.

Podeli sa prijateljima:
Potrebna vam je profesionalna agencija za digitalni marketing?

Konstantnim ulaganjem u razvoj sajta i prisutnosti na Internetu uspeli smo da dobijemo nove klijente i postanemo prepoznatljivi na tržištu kada je u pitanju ugradnja stolarije.

Miloš Novaković
Vlasnik, ProMax Doo

Uspeli smo za godinu dana da osvojimo tržište brze hrane prisustvom na Facebook-u i reklamiranjem na Google platformi. Trenutno nas prati 30.000 ljudi… Idemo dalje.

Goran Filić
Komercijalni direktor, Burger Plus

Uspeli smo za kratak period da kreiramo sajt za nagradnu igru kao i Facebook stranicu kako bi potrošači mogli da se informišu o najbližim radnjama i drugim informacijama.

Ivan Rakić
Country Manager, Chio - Intersnack

Potrebna vam je kvalitetna i profesionalna usluga?