Istorija

Od 2003. godine pa sve do danas pratim trendove iz sveta informacionih tehnologija i digitalnog marketinga.

  • 2004

    Prvi naplaćen websajt

    Prvi komercijalni websajt koji sam napravio je bio iz odmazde 2004. godine, napravio sam ga za sebe, jer agencija za nekretnine u kojoj sam radio dok sam studirao nije htela da investira u websajt i digitalni marketing. Kasnije krećemo da koristimo Adobe DreamWeaver, zatim poznate CMS-ove kao što su Joomla i sada najpopularniji WordPress.

  • 2005

    Google SEO (Search Engine Optimization)

    Iz znatiželje da vidim šta treba sve da se uradi, koje aktivnosti, kako bi se moja web stranica za nekretnine prikazala za određene ključne reči na vrhu Google pretrage, ispred konkurencije, krećem da izučavam otpimizacciju za pretraživače. SEO u to vreme je bio izuzetno jednostavan jer nije postojala velika konkurencija na internetu kao što je npr. danas. Pogotovo u Srbiji.

  • 2006

    Prva iskustva sa konsaltingom

    Pored izrade websajtova i pozicioniranja na prvim pozicijama Google pretraživača, što me je ozbiljnije uvelo u svet digitalnog marketinga, počinjem da savetujem klijente gde da se reklamiraju i kakve aktvnosti da rade kako bi povećali prisutnost na internetu, kako da koriste druge internet tehnologije da unaprede svoje poslovanje i slično.

  • 2007

    Pojava reklama na YouTube oglasnoj platformi

    Ubrzo kreću da se pojavljuju i YouTube reklame sa kojima takođe počinjem da eksperimentišem. Tada u početku nisam shvatao kakav će impakt da ima video sadržaj i na koji način će sve funkcionisati.

  • 2008

    Google AdWords

    Krećem intenzivnije da se zanimam sa Googe Ads (nekada se zvala AdWords) platformom za oglašavanje na internetu. U to vreme većina websajtova koji su imali dobru posećenost su bili Google partnerski web sajtovi na kojima je mogla da se plasira reklama a na Google pretrazi nije bilo puno konkurencije.

  • 2010

    Facebook i društvene mreže

    2010. godine obzirom na veliku popularnost i potrebe naših klijenata počinjemo aktivno da se bavimo Facebook Content Marketingom kao i sa reklamama na Facebook-u.

  • 2012

    Edukacija preko interneta, knjige, seminari

    Uviđam da će se ove usluge sve više tražiti jer su jeftine i što je još važnije deluju, i na taj način sam shvatio da imam savršen proizvod za klijente u budućnosti, ali samo ako se budem konstantno edukovao i radio kvalitetno.

  • 2013

    Google obuke i konferencije - Odluka o otvaranju agencije

    Počinju prve zvanične obuke za Google partnera i upoznavanje sa celom Google filozofijom i prednostima koje donosi u reklamiranju. Obuke i konferencije se održavaju u Beogradu i Zagrebu. Ovo je bila prekretnica i definitivna odluka da se otvori zvanična agencija koja će pomagati biznisima u Srbiji da se razviju i dođu do novih klijenata kako u zemlji tako i u inostranstvu.

  • 2014

    Zvanično otvorena Agencija za internet / digitalni marketing

    Zvanično smo otvoreni i počinjemo da radimo iz ICT HUB-a na Zvezdari u Tehnološkom parku.

  • 2015

    Boom Društvenih mreža - sve popularniji Instagram i LinkedIn

    Pored Facebook-a i Twitter-a, počinjemo da se bavimo i drugim Društvenim mrežama kao što su LinkedIn, Instagram, Snapchat itd. Sve više biznisa želi prisutnost na društvenim mrežama zbog sve veće popularnosti.

  • 2016

    Dobijamo prve inostrane klijente posredstvom interneta

    Posredstvom kampanje koju smo radili u našem regionu dobijamo nove klijente iz susednih zemalja kojima je interesantan naš rad i počinjemo sa prvim iskustvima sa radom na daljinu.

  • 2017

    Povećava se stepen aktivnosti

    U ovoj godini smo za sve naše klijente podigli stepen aktivnost reklamiranja i sadržaja prateći stalne promene koje diktiraju Google, Instagram, Facebook...

  • 2019

    Kursevi / radionice

    Pokrećemo kurseve / radionice iz digitalnog marketinga. Kvalitetna i raznovrsna edukacija će nam biti imperativ.

Konstantnim ulaganjem u razvoj sajta i prisutnosti na Internetu uspeli smo da dobijemo nove klijente i postanemo prepoznatljivi na tržištu kada je u pitanju ugradnja stolarije.

Miloš Novaković
Vlasnik, ProMax Doo

Uspeli smo za godinu dana da osvojimo tržište brze hrane prisustvom na Facebook-u i reklamiranjem na Google platformi. Trenutno nas prati 30.000 ljudi… Idemo dalje.

Goran Filić
Komercijalni direktor, Burger Plus

Imali smo web sajt koji nam nije donosio posete i nove klijente dok nismo počeli da sarađujemo sa iMarketing-om. Sada nas klijenti pronalaze i preko Google-a i preko Facebook-a.

Prim. dr sc med Aleksandra Mladenović Mihailović
Osnivač, Ginekološko Akušerska Ordinacija Mladenović

Potrebna vam je kvalitetna i profesionalna usluga?