Adizes – Promocija događajaAgencija za konsalting i organizacionu terapiju

Adizes SEE je agencija za konsalting i organizacionu terapiju koja radi kao deo mreže Adizes Institute iz Santa Barbare.

Primenjujući jedinstvenu Adizes metodologiju, sarađivali su sa preko tri stotine organizacija, uspostavljajući se kao regionalni lider u organizacijskoj terapiji.

izazov

Kompanija Adizes SEE (ASEE) planirala je organizovanje seminara pod nazivom „Put ka top formi“, a naš zadatak je bio naizgled jednostavan – promocija događaja u cilju postizanja što većeg broja prijava. Ono što je naš zadatak komplikovalo bilo je to što je naš angažman otpočet nešto više od mesec dana pre samog događaja, tako da je vreme za pripremu kao i za odvijanje kampanje bilo jako kratko.

Osnovni problem koji smo imali bio je to što ova kompanija ranije nije bila dovoljno angažovana na digitalnim kanalima. Kreiranju sadržaja nije posvećivano puno pažnje, a objavljivanje nije bilo redovno. Sve ovo je rezultiralo time da je Adizes kao brend bio nepoznat ciljnoj publici. Broj pratilaca na društvenim mrežama bio je mali i organski reach slab.

U svrhu promovisanja seminara, trebalo je pre svega upoznati publiku sa brendom i zatim predstaviti konkretan događaj. Zbog kratkog roka, ove dve akcije morali smo da sprovedemo simultano.

Da bi bilo koja kampanja imala uspeha, neophodan je kvalitetan sadržaj kojim će se popuniti veb sajt  i profili na društvenim mrežama. Ovaj sadržaj će posetioce koji su putem kampanje saznali za seminar uveriti u stručnost i autoritet kompanije i dati im razlog više da se prijave.

To nas dovodi do dve konkretne aktivnosti koje smo preduzeli u cilju povećanja broja prijava.

  • Kreiranje sadržaja

Raniji sadržaji nisu bili dovoljno kvalitetni da bi podržali kampanju. S obzirom na manjak vremena, nije bilo moguće organizovati snimanje i fotografisanje, pa je postojeći materijal bio jedina osnova za rad.

  • Oglašavanje

Trebalo je naći način da se dođe do usko određene ciljne publike, da se ona upozna sa brendom i da joj se predstavi seminar.

rešenje za sadržaj

Agencija ASEE stavila nam je određene fotografije i video sadržaj na raspolaganje, a centralna kompanija, Adizes Institute, imala je razvijene brend elemente koje je trebalo implementirati. Iako su ovi brend elementi postojali, vizuelni identitet kompanije ASEE trebalo je kreirati iz početka – od izgleda određenog tipa objava do novog logoa i profilnih slika na društvenim mrežama.

Od video materijala koji smo dobili napravili smo promotivni video za seminar. S obzirom na to da je postojeći materijal bio nekonzistentnog kvaliteta, napravili smo bogat grafički overlay koristeći se dostupnim brend elementima. Kreirali smo tri verzije videa u različitim formatima koji odgovaraju određenim kanalima. Horizontalni ili 16:9 format za YouTube i Linkedin; square ili 1:1 format za Facebook i Instagram Feed; vertikalni ili 9:16 format za Instagram i Facebook Story i Instagram Reels.

 

Stručne brošure kompanije ASEE sadržale su određeni materijal koji je mogao da bude iskorišćen kao sadržaj za društvene mreže. Infografici koji su se nalazili u ovim brošurama bili su naročitno pogodni za kreiranje edukativnih postova, pa smo ih mi uz dodatno grafičko uređenje i odgovarajući copy uklopili u sistem objava za Facebook, Instagram i Linkedin.

 

Još jedan tip sadržaja koji smo iskoristili pri kreiranju objava bili su citati osnivača kompanije Adizes Institute, Dr. Ichaka Adizesa.

 

 

Oglasne postove za Instagram i Facebook takođe smo uklopili u sistem objava, i iskoristili smo ih da iskomuniciramo ključne detalje vezane za planirani seminar. Akcenat kampanje bio je na predavačima, pa se i oglasni postovi fokusiraju na njih.

 

 

Novi izgled Instagram feed-a jasno ilustruje razliku koju je napravilo pažljivo i kreativno rešenje za sistem objava na društvenim mrežama.

 

Novi izgled Instagram Feed-a

 

Stari izgled Instagram Feed-a

 

Lending stranicu za seminar kreirali smo vodeći se novim vizuelnim identitetom koji smo uspostavili za kompaniju ASEE. Na pregledan način izloženi su svi detalji o samom događaju, praćeni formularom za prijavu na seminar.

 

Deo lending stranice

rešenje za oglašavanje

Osnovni cilj kampanje bilo je dovođenje relevantne publike na veb sajt, pa smo na Facebook-u i Instagramu, Google Display mreži i Linkedin-u kreirali pretežno kampanje koje su specijalizovane baš za podsticanje saobraćaja ka veb sajtu.

 

rezultati

Za vrlo kratko vreme agencija ASEE dobila je novi vizuelni identitet i bogat sadržaj koji će novoj publici mnogo jasnije predstaviti čime se kompanija bavi, koje su njene metode i vrednosti.

Edukativni postovi približili su posetiocima osnove Adizes metode, a oglasni postovi su ih upoznali sa predavačima na seminaru. Osnovne prednosti kompanije – iskustvo zaposlenih i zasnovanost na proslavljenoj Adizes metodi, tako su istaknute u prvi plan.

Ovo je stvorilo osnovu za kampanju promocije seminara. Očekivani broj poseta veb sajtu premašen je mnogo pre kraja kampanje, a izuzetno veliki broj pripadnika ciljne publike upoznat je sa brendom.

U brojevima, to izgleda ovako:

  • Broj ljudi koji je upoznat sa kompanijom – Reach 600,256
  • Ukupan broj prikaza oglasa – Impressions 2,432,289
  • Broj poseta veb sajtu direktno sa reklama – Link clicks 18,349
Potrebna vam je agencija za digitalni marketing?

Potreban vam je kreativan i uspešan tim za digitalni marketing?