Extra Mile – Employer BrandingKompanija za kamionski transport iz Ostina u Teksasu

Extra Mile je kompanija za kamionski transport iz Ostina u Teksasu. Nastala kao porodični biznis, ova firma je za kratko vreme doživela vrtoglavi uspon.

Visoke ambicije na kompetitivnom tržištu značile su da Extra Mile mora da pronađe način da angažuje veliki broj dobrih vozača. Kao kompanija koja brine o svojim zaposlenima, imali su šta da ponude,  ali je ovu poruku trebalo preneti do potencijalnih kandidata.

izazov

Više od 15 godina unazad američka transportna industrija ima veliki problem sa manjkom vozača kamiona. Sve kompanije, od najmanjih do najvećih, trude se da razviju strategije za regrutovanje novih vozača. Sa razvojem kompanije i povećanjem obima posla, Extra Mile je morala da se suoči sa istim problemom. Ovo je značilo potrebu za kreiranjem sveobuhvatne employer branding strategije. Krajnji cilj ove strategije je povećanje broja prijava za pozicije company driver, owner operator, i lease owner.

Da bi se ovaj cilj ostvario, postojale su dve ključne stvari koje je naša srategija morala da postigne.

  • Širenje svesti o kompaniji
    Kao relativno nova kompanija, Extra Mile nisu bili dovoljno poznati među ciljnom publikom, tako da je trebalo naći način da potencijalni vozači saznaju za njih.
  • Izgradnja poverenja
    Druga bitna stvar bilo je uspostavljanje autoriteta u oblasti i stvaranje poverenja kod ove publike. Cilj je bio da oni Extra Mile vide kao pouzdanog i poželjnog poslodavca. S obzirom na to da se za pažnju iste ciljne publike takmičimo sa mnogo starijim i većim kompanijama, trebalo je osmisliti strategiju koja će mladu porodičnu firmu izdvojiti od konkurencije i ubediti vozače da se opredele baš za njih.

rešenje

Tri konkretne aktivnosti koje smo preduzeli radi ostvarivanja ovih ciljeva su kreiranje sadržaja, oglašavanje, i izrada novog veb sajta.

Kreiranje sadržaja

Kreiranje sadržaja u okviru naše kampanje kao primarnu funkciju ima izgradnju poverenja kod ciljne publike. Da bi potencijalni vozači koji su saznali za Extra Mile mogli da steknu poverenje u kompaniju, trebalo je osmisliti sadržaj koji će je predstaviti u pravom svetlu i pozicionirati predstavnike kompanije kao stručnjake u oblasti.

Kvalitetan sadržaj takođe pomaže pri izgradnji svesti o kompaniji jer povećava reach na društvenim mrežama i pomaže da se veb sajt firme bolje pozicionira pri organskoj pretrazi za određene ključne reči.

Video sadržaj

Prva kategorija sadržaja na koju smo se koncentrisali bili su video postovi koji su u većini slučajeva edukativnog karaktera. Redovno smo organizovali snimanja sa po jednim predstavnikom kompanije koji bi govorio o osnovnim pojmovima kamionske transportne industrije, aktuelnim pitanjima, ili o načinima za razvoj karijere u ovom poslu. Cilj ovakvih videa je izgradnja autoriteta i stvaranje poverenja u kompaniju. Pružanjem određenje vrednosti kroz video sadržaj, gledaocu se daje razlog da se zadrži na profilu kompanije ili da nastavi ka sajtu.

 

 

 

 

 

Videi koji nisu edukativnog karaktera sadrže informacije o funkcionisanju kompanije Extra Mile, o uslovima rada i generalnoj brizi prema zaposlenima, koja je karakteristična za ovu firmu. Gradi se slika o kompaniji koja funkcioniše kao velika porodica, u kojoj se prema svakom zaposlenom postupa kao prema članu porodice. Ovo je jedan od centralnih momenata employer branding strategije za Extra Mile.

 

 

https://www.instagram.com/p/Cd5nBT_jVw7/

Fotografije

Predstavljanje bilo koje kompanije podrazumeva predstavljanje ljudi koji su u njoj zaposleni kao i opreme kojom ona raspolaže. Kada je u pitanju kompanija za kamionski transport, kamioni su, naravno, najvažniji deo opreme, a ujedno i najveći predmet interesovanja ciljne publike, pa njihove fotografije nužno dominiraju.

 

Vesti

Kako bismo ciljnoj publici pružili dodatnu vrednost kroz sadržaj, uveli smo stalnu rubriku „Vesti“ u kojoj govorimo o velikim aktuelnim pitanjima iz industrije.

 

Blog postovi

Blog je jedan od najbitnijih vidova sadržaja za veb sajt zato što predstavlja još jedan način da se publika dovede na sajt i zadrži na njemu. Biranjem tema koje su relevantne za ciljnu publiku (vozače kamiona), doveli smo do toga da se pri pretrazi određenih ključnih reči koje su popularne u industriji sajt Extra Mile pojavi u samom vrhu organske pretrage.

Extra Mile - Employer Branding - Blog clanci

Promotivni postovi su odličan način da blog stigne do željene publike, a sami po sebi predstavljaju dodatni vid sadržaja za profile na društvenim mrežama.

 

Reklamni postovi za Facebook, Instagram i Linkedin

Pored toga što služe za kreiranje kampanja, ovi postovi publici koja poseti naloge na društvenim mrežama predstavljaju uslove rada u Extra Mile i pozivaju ih da nastave ka veb sajtu. Uklopljeni u estetiku ostalih objava, oni upotpunjuju vizuelni identitet kompanije.

 

Izgled Instagram Feed-a

Pažljivo isplaniran sistem objava kao rezultat je dao raznovrstan i bogat sadržaj koji pratiocima Extra Mile naloga na društvenim mrežama pruža realnu vrednost. To se najbolje može videti u razlici između starog o novog izgleda Instagram Feed-a.

Extra Mile - Employer Branding - izgled FEED-a pre
Stari izgled Instagram feed-a

 

Extra Mile - Employer Branding - izgled FEED-a posle
Novi izgled Instagram feed-a
Oglašavanje

Kao što smo već rekli, najbolji način za povećanje vidljivosti kompanije je kreiranje kampanja koje će preneti pravu poruku pravoj publici. Reklamiranjem na Facebook-u i Instagramu, kao i na Google-u i Linkedinu, dolazili smo do ljudi čija se interesovanja poklapaju sa interesovanjima vozača kamiona. Pažljivo kreirani reklamni posteri, ali i blogovi i videi koji se bave temama koje su interesantne ciljnoj publici, uz pomoć preciznog targetinga i optimalno iskorišćenog budžeta dovodili su nove relevantne posetioce na veb sajt.

Izrada novog veb sajta

Dobra kampanja će dovesti veliki broj posetilaca na veb sajt, ali, da li će posetioci ostati na njemu zavisi od samog sajta.

Stari Extra Mile veb sajt bio je spor i loše uređen, bez mogućnosti za unapređivanje. Izradom novog veb sajta sa boljim hostingom, obezbedili smo sve tehničke uslove za normalno funkcionisanje i dobro korisničko iskustvo. Novi veb sajt je popunjen kvalitetnim sadržajem koji se konstantno apdejtuje, uključujući i blog koji dobija nove članke dva puta mesečno.

Ispravan sajt sa dobrim sadržajem takođe je osnova search engine optimizacije kojom smo obezbedili bolju vidljivost u organskog Google pretrazi, što obezbeđuje još veći priliv relevantnih posetilaca.

rezultati

Kompanija Extra Mile izgradila je identitet poslodavca koji brine o svojim zaposlenima kao o članovima porodice, sa predstavnicima firme koji pokazuju veliku stručnost i autoritet u svojoj oblasti.

Precizne kampanje uspešno dovode ciljnu publiku do profila na društvenim mrežama i do veb sajta, a kvalitetan sadržaj pretvara veliki broj poseta u konverzije, tj. prijave za posao.

 

Kada se sve pretvori u brojke, aktivnosti su donele sledeće rezultate:

  • Broj ljudi koji je upoznat sa kompanijom – Reach 785.804
  • Ukupan broj prikaza oglasa – Impressions 2.078.956
  • Jedinstvenih posetilaca veb sajta – Users 32.036
  • Ukupan broj pregledanih stranica – PageViews 58.408
Potrebna vam je agencija za digitalni marketing?

Potreban vam je kreativan i uspešan tim za digitalni marketing?