Gagliardi – Social Media MarketingMuški modni brend

Gagliardi je muški modni brend sa Malte, koji je prepoznatljiv po svojim odelima, sakoima ali i drugim vrstama artikala kao što su košulje, pantalone, obuća i naravno nezaobilazni aksesoari.

Osnivač Salvatore ‘Sunny’ Borg je pokrenuo firmu, specijalizovanu za muška odela, jakne i pantalone, ali je takođe poznat po proizvodnji za druge marke i krojače i za razne poznate kupce i kupce visokog profila iz celog sveta. U radnjama se mogu naći brendovi poput Ermenegildo Zegna, Loro Piana, Vitale Barberis Canonico i drugi.

izazov

Najveći izazov vezano za Gagliardi online nastup bio je predstavljanje brenda interesnoj publici koja do tada nikada nije čula za Gagliardi i nije znala o kakvom brendu je reč. Većina ljudi je mislila da je to srpski brend. S obzirom na to da je brend relativno nov i na svetskom tržitu, Brand Awareness za jedan potpuno nov muški modni brend na srpskom tržitu bio je i više od izazova. Konkurencija postoji i pozicionirana je već godinama sa svojim prepoznatljivim modnim brendovima. Bili smo uvereni da će sam kvalitet odeće dodatno učiniti da kupci sami pričaju o brendu, i, što je najbitnije, da se brendu vraćaju. Da bi se pokrenula priča o Gagliardi brendu, morali smo da pronađemo rešenja za 3 ključna problema:

  • Nedostatak sadržaja 
    Sadržaji koji su postojali su uglavnom bili sa zvaničnog sajta i Look book-a koji koristi i zvanična stranica sa Malte bez snažnog kopija.
  • Angažovanje publike
    Većina postova koja je objavljivana na društvenim mrežama bez adekvatnog kopija nije imala dovoljno angažovanja, što je negativno uticalo na rast zajednice.
  • Nepostojeći rezultati u organskoj pretrazi
    Postojeći veb sajt je imao slab rang i nepostojeće rezultate u organskoj pretrazi za većinu interesantnih ključnih reči i fraza za pretragu.

rešenje

S obzirom na to da razvoj naloga na društvenim mrežama iziskuje kontinuitet objava koje su bliske publici, krenuli smo sa organizovanjem photo i video snimanja muških modela na prepoznatljivim gradskim lokacijama. Ideja je bila da autfite uklapamo sa pričom i lokacijom jer smo tako mogli da ostvarimo veći Engagement rate i samim tim započnemo organski rast naloga, ali i bolju stopu konverzija kod plaćenih oglasa. Naravno, sve uz precizno targetiranje i odabir publike. Npr. za poslovni stil, modele odevene u odgovarajući autfit snimali bismo na lokacijama popust restorana, u situacijama koje su realne, kao što je poslovni sastanak sa laptopom,  i druge sl. situacije Ideja je bila da predstavimo i kompletan life style a ne samo artikle. Razne zanimljive teme su mogle da se uklope u Gagliardi priču. Lokacije su mogle da budu parkovi za šetnju za opušteniji “Casual” look,  ili lokalni gradski kafići za ispijanje prve jutarnje kafe, uz novine, pre posla… Jednostavno smo rekreirali situacije u kojima se nalazi naša ciljna grupa. Svaka situacija bi se namenski kreirala kako bi ciljala posebnu interesnu grupu.

Pored fotografija koje smo kreirali, pronašli smo niz drugih fotografija i objava na koje dobro reaguje publika. Takve fotografije nemaju veze sa proizvodima direktno, već sa life style-om u koji se ti proizvodi uklapaju. Tu su objave sa poznatim tompus cigarilosima, edukativne objave sa pićima, citati dokazanih domaćih i svetskih džentlmena, automobili, i druge teme bliske našoj ciljnoj grupi.

Video sadržaji za YouTube

rezultati

Brend Gagliardi je sada postao prepoznatljiv i nalazi se među 3 izbora kada je u pitanju ovakav rang kvaliteta proizvoda. Precizno odabrane lokacije, autfiti i kreirane situacije učinile su da se publika poistoveti sa brendom. Dobili smo mnogo veći broj angažovanja, sviđanja i poseta od publike koja je spremna i da kompletira transakciju ili barem da se pojavi u radnji. Ljudi su počeli da taguju brend sa svojih proslava kao što su venčanja, poslovni ručkovi, zabave… Ono što je zanimljivo jeste da je počeo da se javlja i taguje samostalno veliki broj mikro-influnsera koji se oblače u Gagliardiju, na taj način dodatno povećavajući doseg i reputaciju brenda.

Kada se sve pretvori u brojke, aktivnosti su donele sledeće rezultate:

  • Uvećanje broja pratilaca na Fejsbuku za 383% (sa 6.000 na 23.000)
  • Uvećanje broja pratilaca na Instagramu za 1.324% (sa 900 na 12.000)
  • Broj ljudi koji je upoznat sa brendom – Reach 1.064.349 
  • Ukupan broj prikaza oglasa – Impressions 8.072.419
  • Jedinstvenih posetilaca veb sajta – Users 203.104 
  • Ukupan broj pregledanih stranica – PageViews 1.854.410 

Grafički prikaz porasta pratioca

  • Instagram
  • Facebook
Potrebna vam je profesionalna agencija za digitalni marketing?

Potreban vam je kreativan i uspešan tim za digitalni marketing?