JUB bojeMeđunarodno priznata kompanija sa dugom tradicijom na područuju proizvodnje boja

JUB je kompanija slovenačkog porekla koja ima istoriju dugu više od 140 godina. Najpoznatiji po proizvodnji boja za krečenje, svoj asortiman su proširili tako da danas mogu ponuditi kompletna sistemska rešenja za fasaderske radove.

Tako veliki asortiman trebalo je predstaviti publici koja sa mnogim od brendova ove kompanije nije nikako bila upoznata.

izazov

Iako velika kompanija, JUB kao ime nije dovoljno prepoznatljiv kod ciljne publike, pa se čitava kompanija često svodi na samo jedan brend iz njihovog asortimana – Jupol. Ovo jeste njihov najpopularniji brend, ali JUB-ova ponuda uključuje još mnogo brendova sa sopstvenim podbrendovima, tako da je trebalo izgraditi svest o JUB-u kao firmi, tj. proširiti svest o Jupolu kao brendu na čitav njihov asortiman.

Ideja je bila da se kroz seriju intervjua u kojima veliki JUB partneri govore o svom iskustvu sa proizvodima ove kompanije, stavi jednak fokus na veći broj brendova. Trebalo je osmisliti najbolji način da se promocija brendova i proizvoda uklopi u priču o izgradnji ili uređenju određenih objekata.

Zatim je trebalo doći do relevantne publike i zainteresovati je za serijal.

Naša aktivnost se tako sastojala iz dva glavna zadatka:

  • Produkcije svih video intervjua, video reklame koja je funkcionisala kao trejler za serijal, kao i promotivnog radio džingla;
  • Kreiranja kampanje za promociju serijala.

rešenje za produkciju

Prva etapa produkcije bila je realizacija trejlera za serijal. U ovom trejleru trebalo je predstaviti kompaniju i najaviti serijal. Za potrebe videa koji smo osmislili trebalo je snimiti procese rada u kompaniji, portrete zaposlenih, dron snimke postrojenja i referentnih objekata, kao i profesionalni voiceover.

Snimci procesa rada i fabričkog postrojenja imali su za cilj da približe publici način proizvodnje i izgrade kod nje poverenje u kompaniju na osnovu prikaza inovativne tehnologije i veličine kompleksa.

Dron snimci referentnih objekata najavili su neke od projekata koji će biti predmet videa u serijalu. U isto vreme oni su istakli ekskluzivnost JUB proizvoda pošto su prikazani objekti među najpoznatijim modernim građevinama u Beogradu.

Prva etapa uključivala je i kreiranje radio džingla koji je se sastojalo iz osmišljavanja teksta i snimanja u profesionalnom studiju.

Druga etapa produkcije podrazumevala je kreiranje samih video intervjua. Ovi videi bi se bazirali na izjavama investitora, projektanata, izvođača i drugih korisnika u cilju promocije JUB-ovih brendova I proizvoda. Bilo je ključno uklopiti informacije koje će govornik predstaviti sa relevantnim pokrivalicama, tako da je trebalo pažljivo osmisliti i tekst i isplanirati snimanje. Kroz čitav proces kreiranja videa sarađivali smo i sa govornicima i sa predstavnicima JUB-a.

rešenje za kampanju

Kampanjom na Google Display mreži i video kampanjom na YouTube-u serijal predstavili smo serijal publici koja je ranije imala interakciju sa JUB-ovim veb sajtom ili nalozima na društvenim mrežama, kao i publici kreiranoj na osnovu sličnosti sa postojećom publikom. Bilo je važno predstaviti serijal postojećoj publici, ali još važnije stići do nove relevantne publike.

Kreirali smo oglasne banere koji su bili prilagođeni različitim formatima Google Display reklama i sadržali sve najbitnije informacije o serijalu.

rezultati

Videi koje smo kreirali pružili su sveobuhvatni prikaz JUB-ovih proizvoda i predstavili kompaniju kao pouzdanog partnera pri izvođenju građevinskih projekata, koji može ponuditi sistemska rešenja za fasaderske radove.

 

Pažljivim targetiranjem i dobro kreiranim reklamama doveli smo veliko broj novih posetilaca na veb sajt kompanije, a svaki video ponaosob dostigao je preko 120,000 pregleda. JUB kao kompanija i kao brend po sebi stigao je do široke publike za kratko vreme i time je svest o brendu značajno podignuta.

Izraženi u brojevima, rezultati izgledaju ovako:

  • Broj ljudi koji je upoznat sa brendom – Reach  362,500
  • Ukupan broj prikaza oglasa – Impressions  1,475,057
Potrebna vam je agencija za digitalni marketing?

Potreban vam je kreativan i uspešan tim za digitalni marketing?