Kurs Google & YouTube oglasi

google youtube oglasavanje online kurs

Google i YouTube oglašavanje online kurs je kreiran na osnovu dugogodišnjeg iskustva u radu sa raznim biznisima i brendovima već više od 10 godina zvanično. Kurs je osmišljen tako da ti pruža konkretna znanja i veštine kako bi mogao i potpuni početnik za kratko vreme samostalno da kreira i prati Google kampanje. Kako ne bi trošili novac na agencije i pojedince koji ne donose željene rezultate, pretraživali na internetu šta radi a šta ne radi i gubili bespotrebno svoje vreme, uz ovaj sažeti kurs naučićeš kako se pravilno postavlja Search kampanja na Google pretrazi, Google Display kampanja na partnerskim veb sajtovima i aplikacijama, i kako da pravilno postaviš kampanju na YouTube-u i dobiješ maksimalan broj pregleda svog videa i to sve kroz rad na realnim primerima što se za veliku većinu pokazalo kao najbolja praksa. Takođe, postoji i mogućnost da se  video materijal i lekcije iznova gledaju i na taj način prođeš kroz proces kreiranja kampanje neograničen broj puta. Naučićemo te da analiziraš i pratiš digitalne metrike sa kojima ćeš se susretati prilikom postavljanja Google i YouTube oglasa.

Šta je Google Ads platforma za oglašavanje i za šta se sve koristi?

Šta ćeš sve naučiti na kursu Google oglašavanje?

Šta su Google oglasi, kako funkcionišu, određena pravila vezana za samo kreiranje ad naloga i klijentova prava i vlasništvo nad ad nalogom. Kako otvoriti nalog na Google ads platformi i kako ga pravilno podesiti.

Pričamo o različitim vrstama oglašavanja koja postoje na Google ads platformi, odnosno o Search kampanjama (oglasi koji se prikazuju na vrhu pretraživača na bazi pretrage), Google Display kampanjama (baneri na Google Display partnerskim veb sajtovima i aplikacijama) kao i Video oglašavanje na YouTube platformi.

Korak po korak otvaramo Google ads nalog. Naučićeš koja su važna inicijalna podešavanja koja bi morala da se urade prilikom kreiranja prve kampanje.
Takođe, radimo i prvu Google Search kampanju korak po korak.

Učimo koja podešavanja i alate koristiti na Google ads platformi, kretanje kroz samu platformu, najbolje prakse i prečice.

Učimo kako da se kreira oglas a da bude u skladu sa Google ad politikom, kako ti ne bi Google odbio oglas. Kao i koje su to najčešće greške koje moraš da izbegavaš.

Korišćenje Google Keyword tool-a i drugih alata kako bi se pronašle odgovarajuće ključne reči i fraze koje će doneti konverzije (prodaju).

Detaljno kreiranje kampanje na Google pretrazi, kako bi se tvoj oglas našao na vrhu pretraživača kada neko ukuca određene ključne reči usluga ili proizvoda.
Kreiranje tekstualnih oglasa kao i pravila koja važe kada je u pitanju kreiranje Google Search kampanje.

Alat pomoću kog možeš da pregledaš kako izgleda tvoj oglas i gde se prikazuje (na kojoj poziciji) a da ne utičeš na CTR o rang tvog oglasa.

Pričamo o poziciji tvog oglasa kao i šta sve utiče na to da se oglas nađe na vrhu pretraživača.

Kreiranje Display kampanje na Google mreži partnerskih veb sajtova i aplikacija gde se reklame prikazuju u vidu banera najčešće, ali i u video formatu. Partnerski veb sajtovi su npr. polovniautomobili, mojauto, limundo, razne novine ali i drugi manji specijalizovani sajtovi za određene niše. Od aplikacija, među najpoznatijim je Viber. Kreiranje responzivnih oglasa pomoću Google ads platforme.

Kako se kreira video kampanja, kao i koja vrsta kampanje služi za prodaju a koja za brand awareness. Saveti kako dobiti što veći broj pregleda za budžet sa kojim raspolažeš na YouTube-u pomoću Google ads platforme. 

Učimo ključne metrike koje su bitne za sve kampanje, njihove skraćenice, značenja itd. To je ono, CPC, CPA, CTR, CPV i sl. 

Najbolje prakse kada je u pitanju sam monitoring i tumačenje rezultata kampanje, kao i unapređenje kampanje putem adekvatnih aktivnosti u zavisnosti od vrste kampanje.

Vežbamo na različitim primerima različitih branši. Ova rubrika se dopunjuje uvek sa novim nišama i različitim delatnostima biznisa. Možeš nam poslati i ono što je tebi potrebeno pa će kolege uzeti u obzir i tvoju nišu za neki sledeći video. 

Po završetku vežbi, možeš pristupiti kvizu (provera znanja). Pitanja su teorijska a postoji i zadatak koji se može uraditi i poslati, a koji će ti pregledati neko iz našeg tima i na taj način ćeš dobiti dodatne smernice.

Ko je predavač?

Predavač je M.Sc. Saša Novarlić, sa preko 20 godina iskustva u digitalnom marketingu i 10 godina korporativnog iskustva radeći u bankarskom sektoru na prodajnim pozicijama sa malim i srednjim preduzećima. Od 2014. godine uspešno vodi agenciju za digitalni marketing iMarketing.rs.

Više o predavaču možeš saznati na sledećem linku Saša Novarlić biografija

Kreirali smo online kurs Google & YouTube oglašavanje pomoću kog ćeš moći odmah za par sati nakon kursa samostalno da kreiraš kvalitetnu Google kampanju. Izvučeno je ono najvažnije, moguće varijacije različitih kampanja, alati koje će ti biti od koristi kao i najbolje prakse kako se ne bi lutalo i učilo na sopstvenim greškama. Sve je predstavljeno tako da možeš lako da razumeš, naučiš i primeniš odmah nakon kursa. Na kraju kursa smo kreirali i online kviz kao i zadatak gde možeš proveriti svoje znanje, i poslati tvoju postavku kampanje koje ću vamneko iz našeg tima pregledati i dati smernice šta je dobro ili šta nije dobro, i kako to unaprediti ukoliko postoji prostora. Ovaj način se pokazao najefikasnijim. Pripremili smo i dodatne materijale (skripte, ček liste i sl.) koje se mogu skinuti sa platforme. Ukoliko želiš da učiš na konkretnim primerima i mojim iskustvima iz digitalne branše, prijavi se, ovaj online kurs je za tebe.

Saša Novarlić
predavač / vlasnik imarketing.rs agencije

Kako izgleda online kurs Google i YouTube oglašavanje?

Kurs je u video formatu i postavljen je na pouzdanu platformu gde dobijate pristup. Podeljen je na poglavlja i lekcije kroz koje možeš da se krećeš kako želiš. U smislu, možeš da preskačeš određene lekcije, gledaš iznova nešto što te više zanima, pauziraš i sl. Putem lekcija slušaš i gledaš predavača i njegov sadržaj ekrana putem video materijala, gde se prolazi jedna po jedna lekcija u okviru poglavlja, kao i korak po korak kada je u pitanju kreiranje oglasnih kampanja.

google-reklamiranje-kurs

Zašto baš kod nas? Šta nas to izdvaja od drugih?

  • Od 2003. godine se aktivno bavimo digitalnim marketingom.
  • Izvukli smo i saželi najbitnije aktivnosti i alate koji se koriste.
  • Pomogli smo preko 100 različitih domaćih i stranih biznisa da razviju svoje poslovanje i prisutnost na digitalnim kanalima komunikacije.
  • Mi smo fokusirani na tvoj uspeh u radu i rezultate koje ćeš generisati posle kursa tako da ćeš imati realne veštine.
  • Koristimo razumljive termine i predajemo na način koji će shvatiti i totalni početnici. 
  • Obezbeđen neograničen pristup platformi i polaganje završnog kviza, kao i sve dopune kursa, nove lekcije i sl. 

Kome je namenjen Google & YouTube online kurs?

  • pojedincima koji žele da savladaju veštine i shvate principe i potencijale Google i YouTube marketinga.
  • pojedincima koji žele da usavrše i dopune svoje znanje vezano za Google i YouTube oglašavanje
  • pojedincima koji žele od ovoga samostalno da zarađuju ili da se negde zaposle na osnovu ove veštine.
  • preduzetnicima koji žele da saznaju pun potencijal Google i YouTube oglašavanja kao i kako da ga primene na svoj biznis model.
  • menadžerima / direktorima marketinga, prodaje, HR-a i drugih sličnih pozicija koji shvataju važnost digitalnog marketinga.
  • firmama i kompanijama koje žele da unaprede veštine svojih zaposlenih i kreiraju in-house timove.
  • studentima i nezaposlenima koji žele da steknu nove veštine i znanja kako bi se lakše zaposlili. 

Pomogli smo mnogim biznisima i pojedincimaPokreni i ti svoj digitalni marketing

digitalni marketing portfolio

digitalni marketing portfolio

Da li je neophodno određeno predznanje?

  • Osnovno korišćenje računara (interneta)

Sve lekcije se prelaze korak po korak uz snimak ekrana predavača tako da mogu i potpuni početnici da ih razumeju i nauče kako sve funkcioniše, kao i da sami sve sprovedu u delo.

Važne informacije

  • Vrsta kursa: Online – preko brze i pouzdane platforme za učenje
  • Vreme pohađanja kursa: prijave su stalno otvorene
  • Trajanje kursa: 10 poglavlja sa preko 10h+ video sadržaja
  • Pristup platformi: neograničan broj puta od 3 do 12 meseci (ili life-time pristup) u zavisnosti od izabranog paketa
  • Obezbeđeni dodatni materijali i u vidu skripti, ček lista, banera za potrebe vežbanja i drugi materijali.

Cena kursa

Basic
11.900 Din.
Pristup 3 meseca
→ 10h+ video sadržaja
→ Pristup platformi 3 meseca
→ Bez podrške
Najtraženije
Standard
14.500 Din.
Pristup 12 meseci + podrška
→ Sve iz Basic paketa +
→ Pristup platformi 12 meseci
→ Podrška email-om i na FB grupi
Za biznise
Professional
23.900 Din.
Life-time pristup + konsultacije
→ Sve iz Standard paketa +
→ Life-time pristup platformi
→ Konsultacije 60 min.

Prijave se vrše putem forme u nastavku. Nakon prijave stiže ti email sa instrukcijama za uplatu, a nakon uplate stižu ti na email podaci za logovanje na platformu za učenje.
Ukoliko te zanimaju dodatne informacije slobodno piši na kursevi@imarketing.rs, ili piši na IG ili FB, ili pozovi na +381117700227 ako ti je potrebno da čuješ ljudski glas. 🙂

Ukoliko želiš da se prijaviš, izaberi paket koji ti odgovara i prijavi se putem forme dole ispod u nastavku.

Dobrodošli u svet digitalnog marketinga. 💪

Prijavi sePopuni online formular




Investicija u znanje isplaćuje najbolje kamate – Benjamin Franklin.

Pogledajte sve kurseve koje smo spremili za vas.