Social media management alati – top 10 softvera

10 najboljih softvera za social media management 2

Upravljanje društvenim mrežama zahteva puno vremena, bilo da promovišete sopstveni brend ili radite u okviru agencije koja vodi naloge većeg broja klijenata. Softveri za social media management postoje da bi ovaj posao olakšali tako što omogućavaju upravljanje različitim platformama sa jednog mesta, zakazivanje objava, automatizaciju procesa kreiranja i objavljivanja sadržaja i još mnogo toga.

Kako postoji veliki broj softvera ovog tipa, mi smo odlučili da predstavimo one koje mi smatramo najboljim i pomognemo vam u izboru pravog softvera za vas.

Hootsuite

Hootsuite

Hootsuite je alat za social media management koji je poznat po pouzdanoj i iscrpnoj analitici. Omogućava vam da pratite trendove i engagement, i to istovremeno za organske i reklamne postove.

Naravno, uz pomoć ovog softvera možete objavljivati i zakazivati postove za mnoštvo društvenih mreža, između ostalih za Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i Pinterest.

Sve poruke i tagovi organizovani su u jedno prijemno sanduče, a imate i opciju zakazivanja poruka, kao i pregledni kalendar objava.

Hootsuite ima besplatnu verziju koja pruža ograničene mogućnosti, kao i četiri plaćena plana:

  • Professional – $49 mesečno
  • Team – $129 mesečno
  • Business – $739 mesečno
  • Enterprise – Custom

10 najboljih softvera za social media management - Hootsuite

Profesionalni plan podrazumeva samo jednog korisnika koji može upravljati sa 10 naloga na društvenim mrežama, dok je broj postova neograničen.

Uz plan za timove, Hootsuite mogu koristiti tri osobe za 20 društvenih naloga, s tim što svaki od njih može imati različite uloge i dozvole unutar naloga.

Biznis plan uključuje i workflow za odobravanje postova, kao i pristup biblioteci sadržaja, a može ga koristiti pet osoba za do 35 naloga.

Sprout Social

Sprout social

Slično kao i Hootsuite, i Sprout Social kombinuje nekoliko alata u jednu platformu – alate za objavljivanje i zakazivanje postova, praćenje rezultata, i kreiranje izveštaja. Podržava rad sa svim većim društvenim mrežama, tako da uz pomoć ovog softvera možete organizovati svoju celokupnu content marketing strategiju.

Njihov alat za plaćene postove nudi opciju za promovisanje Facebook postova. Takođe ćete dobiti opciju jednog inbox-a za sve društvene naloge, kao i kalendar objava.

Postoje tri plana prilagođena različitim potrebama koje klijenti mogu imati:

  • Standard – $89 mesečno
  • Professional – $149 mesečno
  • Advanced – $249 mesečno

Social media management - Sprout social

Njihov najjeftiniji plan uključuje pet profila na društvenim mrežama, dok ostala dva omogućavaju rad sa 10 profila.

Napredni profil nudi biblioteku sadržaja, kao i chatbot za automatsko odgovaranje na poruke, a profesionalni praćenje trendova za ključne reči i heštegove na Twitter-u.

Sprout Social nudi i alat Employee Advocacy, koji kreira sadržaj namenjen za deljenje od strane zaposlenih u firmi, kako bi se postigao maksimalni reach.

Zoho

Zoho

Zoho je platforma koja pored alata za upravljanje nalozima na društvenim mrežama nudi i alat za upravljanje odnosima sa klijentima (Customer Relationship Management – CRM). Tako na jednom mestu možete upravljati društvenim mrežama i svojim imejlom, računovodstvom, i vebinarima.

Zoho nudi tri plana za biznise:

  • Standard: €10 mesečno
  • Professional: €30 mesečno
  • Premium: €40 mesečno

Zoho 2

U Premium plan uključen je i CRM alat, kao i pristup za tri osobe koje mogu raditi na 10 kanala (jedan Twitter profil, jedan Instagram profil itd). Svi ovi kanali moraju pripadati istom brendu.

Standard i Professional planovi ograničeni su na jednu osobu, a svi planovi omogućavaju objavljivanje i zakazivanje postova na više kanala, kao i pristup analitici i kreiranju izveštaja.

I Zoho ima biblioteku sadržaja, ali ona nije dostupna u okviru Standard plana.

Planovi za agencije su nešto skuplji, i uključuju:

  • Agency: €230 mesečno
  • Agency Plus: €330 mesečno

Oni nude rad sa više brendova (10 i 20) za pet korisnika, uz dodatne pogodnosti kao što su zakazivanje izveštaja i mogućnost doplate za dodatne brendove ili korisnike.

Buffer

Social media management - BufferBuffer je jedan od popularnijih alata za social media management. Imaju besplatan plan koji dozvoljava jednom korisniku da upravlja sa 3 naloga na društvenim mrežama.

Plaćeni planovi uključuju:

  • Essentials: $5 mesečno
  • Team: $10 mesečno
  • Agency: $100 mesečno

Buffer

Svi plaćeni planovi podrazumevaju objavljivanje, zakazivanje i analitiku, kao i Landing page builder, alat za kreiranje lending stranica optimizovanih za prikupljanje lidova, prodaju i slično.

Team i Essential planovi se naplaćuju po kanalu, što znači da je u osnovnu cenu uračunat samo jedan kanal, s tim što Essentials plan može koristiti samo jedan korisnik, a Teams podrazumeva neograničen broj korisnika.

Agency plan uključuje 10 kanala i neograničeni broj korisnika. Uz sve planove dobijate i ekstenziju za pretraživač kao i pristup mobilnoj aplikaciji.

Social Pilot

Social pilot

Ovo je softver koji je najkorisniji za manje timove. Pored standardnih alata za zakazivanje sadržaja i analizu rezultata, Social Pilot nudi i alat za kreiranje i predlaganje sadržaja na osnovu kategorija i ključnih reči.

Njihovi planovi obuhvataju:

  • Professional: $25,5 mesečno
  • Small Team: $42,5 mesečno
  • Studio: $85 mesečno
  • Agency: 106,25 mesečno

Social pilot 1

Najjeftiniji plan dozvoljava upravljanje sa 10 naloga na društvenim mrežama, ograničeno na jednog korisnika. Nudi sve osnovne funkcionalnosti, ali ne uključuje Social inbox, alat koji imaju svi ostali planovi Social Pilot-a.

Uz Agency plan 9 korisnika može upravljati sa 50 naloga, a za sve planove možete dobiti besplatni trial u trajanju od 14 dana.

Meet Edgar

Meet Edgar

Meet Edgar je manje poznat softver za social medial management, koji se ističe po svojim alatima za automatizaciju. Meet Edgar funkcioniše na nešto drugačiji način od većine popularnih softvera.

Ovde svoj sadržaj možete organizovati u kategorije, i odrediti termine u toku nedelje kada želite da vaši postovi budu objavljeni. Edgar može automatski da kreira kategorije i rasporedi vaš sadržaj u njih, ili možete to odraditi sami.

Kada vam ponestane sadržaja, Edgar će reciklirati neke od vaših starih objava, i tako održavati mreže aktivnim.

Ovaj softver je izuzetno pogodan za manje biznise koji nemaju vremena da se bave svakom objavom ponaosob, jer im daje opciju da uređivanje društvenih mreža „stave na auto pilot“.

Negativna strana je to što su integrisani samo sa Meta platformom, Twitter-om, Linkedin-om, Google My Business platformom, i Pinterestom.

Nude dva plana:

  • Eddie: $ 24.91
  • Edgar: $ 41.58

Meet edgar - Social media management

Eddie je ograničen na 5 naloga, 10 automatskih postova nedeljno, i 4 kategorije sadržaja.

Edgar nudi neograničen broj kategorija, 1000 automatskih postova i 25 naloga. Oba plana može koristiti do 20 korisnika.

Agora Pulse

agorapulse - Social media managementAgoraPulse nudi slične alate kao većina softvera sa naše liste, uz nekoliko jedinstvenih opcija. Jedna od njih je Facebook competitor analysis, koja vam omogućava da poredite svoju stranicu sa stranicama vaše konkurencije. Besplatni plan ne pruža ovu opciju, dok sa najskupljim planom možete analizirati do šest konkurentskih stranica.

Njihovi plaćeni planovi uključuju:

  • Pro: $79 mesečno
  • Premium: $199 mesečno
  • Enterprise: Custom

agorapulse 2

Pro plan uključuje rad na deset profila za dva korisnika, a Premium dvadeset profila za četiri korisnika.

Njihova biblioteka sadržaja nije dostupna korisnicima besplatnog plana. Uz Pro plan možete dobiti 10 slika i 2 videa, uz Premium 500 slika i 20 videa, a uz Custom plan ste ograničeni na 50GB podataka.

Broj zakazanih postova je besplatan uz plaćene planove, dok je uz besplatni plan ograničen na 10 postova.

Sendible

Sendible

Sendible je platforma koja je kreirana po meri agencija koje rade sa više klijenata. Samo njihov najjeftiniji plan je ograničen na jedan brend.

Ovaj softver takođe nudi veći broj integracija od većine ostalih sa liste. Pored upravljanja nalozima na većini društvenih mreža, omogućava vam i rad sa alatima kao što su Canva, Pexels, Google Analytics, Dropbox, Google Drive i Giphy.

Sendible planovi obuhvataju:

  • Creator: $29 mesečno
  • Traction: $89 mesečno
  • Scale: $199 mesečno
  • Custom: Custom

Sendible 2

Svi planovi uključuju i alate za zakazivanje objava, aplikacije za iOS i Android, kalnedar objava, mogućnost da prilagodite objave za svaku mrežu itd. Uz skuplje planove dobijate opciju kreiranja brendiranih Bitly linkova i automatske imejl izveštaje.

CoSchedule

CoSchedule

CoSchedule je osnovan kao kompanija za digitalni marketing, a kasnije su razvili i social media management alate. Njihov softver je izgrađen oko ideje o organizovanju sadržaja uz pomoć samo jednog alata, i zato smatraju da je njihov kalendar objava za društvene mreže najbolji u ponudi. Pored organizovanja sadržaja, uz pomoć njihovog kalendara možete organizovati i svoje projekte i zadatke.

Imaju tri plana:

  • Free Marketing Calendar: Besplatno
  • Pro Marketing Calendar: $29 mesečno
  • Marketing Suite: Let’s Talk

CoSchedule 2

Već njihov besplatni plan uključuje i alate za organizaciju posla i za objavljivanje sadržaja, ali je objavljivanje ograničeno na dva naloga na društvenim mrežama, a organizacija posla na lične zadatke i projekte. Sa plaćenim planovima dobijate opciju da kreirate timske zadatke, upravljate nalozima na 5 različitih platformi, i koristite templejte za kampanje i organizaciju rada.

Oktopost

Oktopost

Ova platforma je namenjena B2B marketingu, pa su i alati koje ćete ovde naći usmereni na potrebe ovakvog marketinga. Oktopost kreira bazu podataka od vaše publike na društvenim mrežama koja će vam poslužiti za generisanje lidova.

Pored integracije sa društvenim mrežama, Oktopost nudi i alat za Emplyee Advocacy, uz pomoć kog vaši zaposleni mogu doprineti vašim B2B marketinškim ciljevima.

Oktopost 2

Kako odabrati pravi softver za social media management?

Spektar softvera za social media management je veoma širok, tako da pokriva različite opsege platežnih moći, kao različite potrebe koje klijenti mogu imati. Neki od ovih softvera su specijalizovani za manje brendove koji vode sopstvene naloge na mrežama in-house (Meet Edgar), dok su drugi usmereni na veće kompanije (Oktopost), ili na agencije (Sendible).

Većina softvera ipak nudi različite planove za sve ove kategorije, tako da ćete u svakom slučaju imati veliki broj opcija. Naše je mišljenje da je za one koji nisu u mogućonsti da izdvoje veći budžet najbolja opcija Buffer, biznisima koji se tek razvijaju će najviše odgovarati Meet Edgar, dok agencije treba da razmisle o Sendible i Zoho platformama.

Digitalni marketing kurs