Google oglašavanje

google oglašavanje

Google oglašavanje odnosno reklamiranje na Google oglasnoj platformi (Google Ads) je danas preciznije i efikasnije nego ikada. Alati i tehnike kojim se mogu razvijati biznisi i od nule se svake godine unapređuju kako bi ciljanje publike i sama efikasnost oglašavanja, kao i intuitivnost korišćenja prosečnog korisnika bila na najvišem mogućem nivou.

Ukoliko želite da vaša ponuda bude viđena od publike koja uveliko već traži proizvode i usluge koje baš vi pružate, Google oglašavanje je potencijalno rešenje za vaš biznis.

google oglasi

Trenutno je najefikasniji način oglašavanja jer se oglasi prikazuju baš onima kojima bi vaš proizvod ili usluga bili interesantni (onima koji traže proizvode koje i vi imate u ponudi).

Dodatne prednosti koje bi izdvojili:

  • Mogućnost stalne optimizacije kampanje radi boljih rezultata
  • Mogućnost biranja demografskih filtera
  • Plaćanje po kliku CPC se može samostalno određivati i ograničavati
  • Merenje učinka reklame, merenje konverzija, optimizacija
  • Geolokacija precizno ciljanje
  • Kreiranje publike na bazi interesovanja
  • Smart publika, Retargeting i još mnogo toga

Ako se ne nalaziš na prvoj stranici Google-a, kao da ne postojiš.

Google oglašavanje na bazi pretrage - Google Search

Google oglašavanje na bazi pretrage funkcioniše tako što se vaše reklame pojavljuju na www.google.com ili www.google.rs kada se pretražuju određeni pojmovi (ključne reči) preko web pretraživača (chrome, firefox, edge itd.) i to na svim uređajima (smartphone, desktop, laptop, tablet, smart tv).

Primer Google oglasa na prvoj stranici pretrage dekstopPrimer Google oglasa na prvoj stranici pretrage mobilni

Na taj način se možete oglašavati za određene ključne reči ili grupu ključnih reči za koje se vaš sajt ne prikazuje u besplatnoj (organskoj) pretrazi, ili nije na prvoj stranici Google koju u proseku ne prelazi 90% ljudi.
Zato je jako važno da stranice vašeg sajta budu na prvoj stranici Google pretrage. Pa tako ako prodajete npr. nameštaj, a vaš websajt se ne prikazuje kada neko ukuca npr. “ugaone garniture” i slično, vaš sajt kao i da ne postoji jer potencijalni kupci ne mogu da dođu do vaše ponude jer ima puno onih koji pretražuju potencijalna rešenja.

Kako funkcionišu Google Search reklame

Google oglašavanje na partnerskoj mreži veb sajtova i aplikacija - Google Display

Oglašavanjem na Google partnerskoj mreži (Google Display Network) možete prikazivati tekstualne, slikovne i video oglase, koji se pojavljuju na drugim veb sajtovima i aplikacijama. Oni su ustupili prostor na svom vebsajtu Google-u, kako bi Google mogao da koristi njihov sajt kao kanal za prikaz reklama.

 

Pozicije na Display partnerskoj mreži veb sajtova

Tu se nalaze razni vebsajtovi specijalizovani za određene interesne grupe ili takozvane “niše”, pa se samim tim na ovaj način može doći do potencijalnih ciljanih klijenata. Ovakvi vebsajtovi za oglašavanje se mogu birati ručno, ali placement vaše reklame se može birati i na osnovu interesovanja potencijalnih potrošača ili oblasti odnosno sadržaja samog web sajta i još mnogo drugih filtera.

Neki od Google partnerskih websajtova u Srbiji su www.polovniautomobili.com, www.kupujemprodajem.com, www.ana.rs, youtube.com, gmail.com, www.blic.rs, www.prva.rs i mnogi drugi domaći i strani partnerski web sajtovi. Takođe, u inostranstvu je mreža još veća i kvalitetnija.

Primeri partnerskih veb sajtova za prikaz oglasa

Reklamiranjem na ovoj mreži se možete istaći u odnosu na konkurenciju određenim vizualima ili porukom koju bi ste želeli da drugi vide.
Naravno, merenjem uspešnosti reklamiranja brzo se definiše koji websajtovi donese najviše efekata, odnosno konverzija.

Primer Google oglasa na različitim pozicijama i dimenzija

Google oglašavanje na YouTube-u - Video oglasi

Google oglašavanje na bazi videa nudi bogat i zanimljiv način da se povežete sa publikom, da ispričate svoju priču i razvijete svoje poslovanje. Kada pokrenete video oglase doći ćete do potencijalnih klijenata na YouTube i Google mreži multimedijalnog oglašavanja i dobijati merljive rezultate za efikasnost vaših oglasa. Više o YouTube reklamiranju pogledajte opširnije na posebnoj stranici YouTube reklamiranje

Primer YouTube pozicija oglasa za Display i Video kampanju

Oglasi za aplikaciju

Oglasi za aplikaciju su jednostavan način da promovišete aplikaciju korisnicima iOS-a ili Android-a na Google-u.
Primer Google oglasa na mobilnom telefonu za aplikacije

Google oglašavanje postaje sve traženije i u Srbiji. Trenutno se u Srbiji oko 74% oglašivača reklamira na internetu. Srbija je zemlja koja ima nadprosečni rast u zemljama Evropske unije kada je u pitanju online oglašavanje i tržište još nije “prenatrpano”. Trenutno smo među jeftinijim tržištima kada se uzme u obzir koštanje po akciji (kliku, prodaji, impresijama itd.) što je dobro za biznise u Srbiji jer i oni sa manjim budžetima mogu da iskoriste prednosti koje nudi ova precizna platforma za oglašavanje. Jeftinije koštanje po kliku  (Cost Per Click) omogućava da imate više rezultata za isti budžet. Takođe, slična situacija je i u zemljama u regionu, što otvara mogućnost da se predstave proizvodi i usluge i u drugim zemljama i tako proširi tržište.

Rast oglašavanja u Srbiji

Oglašavanje u Srbiji po godinama

Šta iMarketing tim može da uradi za vas?

Pre kreiranja svake kampanje radimo istraživanje delatnosti kojom se bavite, istraživanje konkurencije i potencijalnog dosega (reach) kroz potencijalne ključne reči i odredišta (placement) na osnovu čega se postavlja osnova za Google oglašavanje.

Na osnovu podataka koje dobijemo analizom kreiramo i implementujemo strategiju nastupa na Google platformi za oglašavanje (minimalni period je 3 meseca odnosno tromosečni planovi).

Dizajniranje oglasnih poruka, vizuala (slika, animacija) neophodnih za objave i oglase.

U zavisnosti od strategije kreira se  Search kampanja, Display i/ili YouTube kampanja i objavljuje se. Reklama počinje da se prikazuje odmah.

Svakodnevno se prati kampanja, analizira uspešnost i na osnovu podataka kojim merimo uspešnost kampanje, optimizujemo kampanju za bolje rezultate. Izveštavanje se vrši redovno kroz slanje izveštaja i statistikom (posete, prikazi reklame, konverzije itd.).

Pozovite nas!

Cene Google oglašavanja

STARTER
34.500 Din.
+ PDV

📌 Za koga je?
Za male biznise koji žele da započnu Google Ads.

🔹 Postavljanje 1 kampanje
(Search ili Display ili Video)
🔹 Do 10 ključnih fraza
🔹 2 seta oglasa
🔹 Osnovna optimizacija
(negativne ključne reči, osnovne bid strategije)
🔹 Praćenje konverzija
(ako sajt omogućava)
🔹 Mesečni izveštaj
(osnovni podaci o performansama)

📌 Optimalni budžet za oglašavanje: 300-600 EUR mesečno

PROFESSIONAL
58.500 Din.
+ PDV

📌 Za koga je?
Za firme koje žele profesionalno optimizovane kampanje i  stabilne rezultate.

🔹 Postavljanje do 3 kampanje
(Search, Display ili Video YouTube)
🔹 Do 30 ključnih fraza
🔹 2 seta oglasa po kampanji
(A/B testiranje)
🔹 Redovna optimizacija
(CPC optimizacija, poboljšanje CTR-a, dodavanje negativnih ključnih reči)
🔹 Remarketing kampanja
🔹 Google Tag Manager podešavanja
🔹 Nedeljni monitoring

🔹 Mesečni izveštaj + analiza podataka
🔹 Predlozi za poboljšanje strategije

📌 Optimalni budžet za oglašavanje: 600-1.200 EUR mesečno

PREMIUM
105.300 Din.
+ PDV

📌 Za koga je?
Za firme koje žele agresivan rast i ozbiljno investiraju u digitalni marketing.

🔹 Postavljanje do 6 kampanja (Search, Display, YouTube, Shopping, Performance Max)
🔹 Neograničen broj ključnih fraza
🔹 Detaljna optimizacija kampanja
(A/B testiranje, geotargeting, prilagođene strategije licitiranja)
🔹 Podešavanje Google Tag Managera & konverzija
🔹 Optimizacija Landing stranica
(UX analiza i CRO saveti)
🔹 Napredna analitika i mesečni consulting call
🔹 Analiza konkurencije i strategija
🔹 Automatizovane skripte za poboljšanje kampanja

📌 Optimalni budžet za oglašavanje: 1.200+ EUR mesečno

Potreban vam je kreativan i uspešan tim za digitalni marketing?