Linkedin reklamiranje sve više privlači pažnju i u Srbiji jer sve više ljudi koristi ovu društvenu mrežu kao primarnu. I pored toga što je to poslovna društvena mreža ljudi provode sve više vremena na njoj. Otuda i postaje zanimljivo oglašavanje na LinkedIn-u, ali ne samo popularnost mreže, već i njeno precizno targetiranje i pregršt filtera i opcija kojima se može napraviti dobra reklamna kampanja. Ono što je zanimljivo jeste da na ovoj profesionalnoj društvenoj mreži možete predstaviti vaše oglase ciljanoj profesionalnoj publici. Linkedin je profesionalna poslovna društvena mreža namenjena poslovnim ljudima, zaposlenima i onima koji traže posao.
Reklamiranje na Linkedin-u zbog porasta korisnika
Pozicije za oglašavanje na Linkedin-u
SPONSORED CONTENT
Reklama se pojavljuje u feed-u ljudima koji „prelistavaju“ Linkedin i koristi se za povećanje svesnosti o brendu kao i kreiranju kvalitetnih lidova. Potencijalni lidovi se mogu usmeravati na websajt ili se skupljati informacije kroz formu na samom LinkedIn-u. Takođe, može se napraviti i više varijacija sa slanjem na sajt, sa skupljanjem informacija putem forme i prikazom videa.
TEXT ADS
Tekstualne reklame koje se prikazuju sa desne strane, plaćanje po kliku ili po prikazima.
SPONSORED InMail
Tačno ciljanoj publici se šalje poruka u Inbox, i na taj način se započinje prodajni proces.
Potencijal 700.000 profesionalaca samo u Srbiji.
Izbor interesnih grupa
Može se ciljati po nazivima firme, industrijama pa čak i po nazivima radnih mesta itd. Na ovaj način možete ciljati tačno određene kompanije koje su vam interesantne.
Merenje efikasnosti / konverzije
U toku kampanje se meri efikasnost svake kampanje i na taj način se usmerava budžet na one kategorije koje donose više lidova odnosno konverzija.
LinkedIn je društvena mreža profesionalaca koja broji preko 500 miliona članova. To je kao jedna velika baza CV-jeva i biografija i još mnogo toga.