Zašto je korisno oglašavanje na YouTube-u?
YouTube reklamiranje nudi bogat i zanimljiv način da se povežete sa publikom, da ispričate svoju priču i razvijete svoje poslovanje. Kada pokrenete video oglase doći ćete do potencijalnih klijenata na YouTube-u i Google mreži multimedijalnog oglašavanja i dobijati merljive rezultate za efikasnost vaših oglasa.
YouTube je osnovan u februaru 2005 godine i YouTube omogućava milijardama ljudi da otkriju, gledaju i dele prvobitno kreirane – video klipove. YouTube predstavlja forum za ljude pomoću kog mogu da se povežu, informišu i inspirišu druge širom sveta. YouTube deluje kao platforma za distribuciju originalnih kreatora sadržaja i velikih i malih oglašivača.
YouTube u u USA doseže do populacije od 18-49 godina starosti više nego što to radi bilo koji kablovski operater.
YouTube reklamiranje na različitim pozicijama
Display ads
Reklama se prikazuje sa desne strane videa koji se gleda i iznad liste predloženih videa. Za veće player-e ova reklama se može pojaviti ispod player-a.
Overlay ads
Polu transparentni oglasi u vidu banera koji se prikazuju u donjem delu videa zauzimajući 20% od donjeg dela.
Skippable video ads
Video oglasi koji dozvoljavaju gledaocima da ih preskoče posle 5 sekundi, ako tako žele. Može se prikazivati pre, u toku ili posle videa.
Non-skippable video ads
Video oglasi koji ne dozvoljavaju gledaocima da ih preskoče moraju se pogledati u celosti. Mogu biti dugački do 30 sekundi i mogu se pojavljivati pre, u toku i posle videa.
Bumper ads
Video oglasi koji ne dozvoljavaju gledaocima da ih preskoče (skip) moraju se pogledati u celosti i traju do 6 sekundi. Mogu se pojavljivati pre, u toku i posle videa.
Sponsored cards
Sponzorisane kartice (Sponsored cards) sadržajni prikaz koji može biti relevantan za video koji se gleda. Gledaoci u tom slučaju vide tizer kartice na par sekundi i zatim se sklanjaju. Takođe, u gornjem desnom uglu videa mogu kliknuti na ikonicu da se otvore sve kartice.
YouTube vizuelni oglasi nude vaš video kao vizuelni oglas pored povezanih YouTube video snimaka (reklama se prikazuje onim ljudima koji umaju interesa baš za vaš proizvod ili uslugu), ili na sajtovima na Google mreži multimedijalnog oglašavanja koji se uklapaju u vašu ciljnu publiku. Ako prodajete npr. teniske rekete, vaš video može da se pojavi pored sportskih videa ili na sajtovima koji su specijalizovani za tenis.
Koriste se kategorije na određenu temu ili ključne reči da se izabere savršeno mesto za vaš oglas na YouTube-u ili na hiljade kvalifikovanih sajtova na Google mreži multimedijalnog oglašavanja. Dakle vaše oglase će videti usko ciljani potencijalni klijenti
Možete platiti po impresiji (prikaz oglasa) ili po kliku na oglas.