- 10 јуна, 2015
- Posted by: iMarketing
- Category: Društvene mreže, Facebook
Uobičajeno mišljenje za Facebook stranice i postovanje je da organski doseg (Reach) skoro da ne postoji više i da se objave sa slikama kotiraju najbolje, ali smo pronašli jednu studiju kompanije Locowise koja se bavi analizom društvenih mreža i koja opovrgava ove teorije.
Locowise je analizirao 500 stranica u Februaru 2015 godine koje su obuhvatile više od 215 miliona lajkova i preko 27.000 post-ova pa su zaključili sledeće:
– Prosečan organski (besplatni) doseg je oko 7% od ukupnog broja lajkova pa sve do 11% za stranice koje imaju manje od 10.000 lajkova. Kod stranica koje imaju od 10.000 do 99.999 lajkova reach je 6%, dok kod stranica sa preko 100.000 lajkova reach je oko 5%
– Linkovi u objavama uspavaju da ostvare i do 18% dosega, zatim video 9% i fotografije samo 7%.
– Za stranice koje imaju manje od 10.000 lajkova linkovi u objavama uspevaju da dostignu i do 32% reach-a, slike 11%, samo tekst 10% i video 4%
– Za stranice koje imaju od 10.000 do 99.999 i preko 100.000 lajkova, linkovi u objavama dosežu do 16% pratilaca, video 11%, samo tekst 10% i slike 5%.
U skladu sa ovim analizama evo i 5 preporuka za administratore stranica na Facebook-u:
1. Objavljujte post-ove sa linkovima ukoliko želite besplatno da dosegnete do više postojećih pratilaca.
2. Koristite vaše zapanjujuće slike koje inače postavljate direktno kao linkovane umanjene sličice thumbnails u cilju dobijanja više reach-a, klikova i angažovanja.
3. Ako vodite veću stranicu na Facebook-u probajte da eksperimentišete sa upload-om videa direktno na Facebook.
4. Takođe, upload-ujte sve vaše video snimke sa YouTube-a direktno i na Facebook.
5. Naravno, zapamtite da nije sve samo u postovanju linkovanih objava i videa. Uvek se trudite da budete kreativni i angažovani sa bilo kojim delom sadržaja koji objavljujete u cilju intenziviranja razultata.