U današnjem digitalnom svetu, prisustvo na internetu je ključ uspeha za svaki biznis. Agencija iMarketing, specijalizovana za digitalni marketing, nudi i sveobuhvatne usluge konsultacija i obuka prilagođenih vašem poslovanju. Naš cilj je da pomognemo vašem biznisu da unapredi svoju digital marketing strategiju kao i da postanete lideri u svojoj industriji. Kroz prilagođene eduakcije i podršku, radimo zajedno na vašoj strategiji i aktivnostima kada je u pitanju digitalni marketing.
Šta podrazumeva ova usluga za vaš biznis / kompaniju?
Audit digitalnog marketinga (revizija vašeg digitalnog marketinga) Inspekcija svih praksi, strategija ishoda onoga što je preduzeće do sada radilo radi uspostavljanja “dijagnoze” i poboljšanja online prisustva.
Strategija digitalnog marketinga Kreiranje skupa planiranih radnji koje će se izvoditi na digitalnim kanalima komunikacije kako bi se postigli određeni poslovni ciljevi.
Obuka in-house pojedinaca ili timova Na osnovu audit-a i strategije obučavaju se pojedinci ili timovi iz kompanije koji će sprovoditi tu strategiju u narednom periodu.
Podrška i konsultacije Nakon završene obuke na raspolaganju je konsultant koji vas određeno vreme vodi i pomaže da se strategija sprovode.
Ukoliko želiš da se prijaviš i da ne čitaš celu stranicu, klikni na dugme >>>
Audit digitalnog marketinga je sveobuhvatna analiza vašeg online prisustva i trenutnih marketinških strategija. Ovaj proces uključuje detaljnu evaluaciju SEO praksi, sadržaja i funkcionalnosti na veb sajtu, sadržaja i aktivnosti na društvenim mrežama, email marketinga, kao i efikasnosti vaših online oglasnih kampanja. Cilj audita je da se identifikuju ključne tačke snage, otkriju potencijalne slabosti i predloži strategija za unapređenje. Kroz ovaj audit, možete očekivati detaljne uvide koji će vam pomoći da optimizujete vaše marketing aktivnosti, poboljšate angažovanje ciljne publike, i povećate povraćaj investicije. Ovo je neophodan korak ka uspostavljanju adekvatne strategije, kao i snažne i uspešne online prisutnosti koja će vašem poslovanju omogućiti da se istakne u digitalnom prostoru.
Strategija digitalnog marketinga
Razvijanje strategije digitalnog marketinga je ključno za svako poslovanje koje teži da ostvari značajan uticaj u digitalnom prostoru. Naš pristup obuhvata sveobuhvatnu analizu vašeg trenutnog online prisustva, ciljeva i ciljne publike. Na osnovu toga, razvijamo prilagođene strategije koje u zavisnosti od potreba vašeg biznisa mogu da uključuju inovativne tehnike SEO optimizacije, efikasno upravljanje društvenim mrežama, kreiranje kreativnog sadržaja, precizno ciljano oglašavanje i druge tehnike. Naš cilj je da uvećamo vašu online vidljivost, angažujemo vašu publiku i povećamo povraćaj investicije u digitalni marketing. Naš tim stručnjaka koristi najnovije trendove i alate kako bi osigurao da vaša digitalna prisutnost ne samo da se ističe, već i da ostvaruje dugoročne rezultate.
Obuka zaposlenih i kreiranje in-house timova
U pitanju su prilagođeni edukativni programi koji su dizajnirani da osnaže vaše zaposlene sa najnovijim znanjima i veštinama iz sveta digitalnog marketinga. Bilo da je reč o pojedinačnom profesionalcu ili celom timu, naša obuka je fokusirana na praktičnu primenu, osiguravajući da vaši zaposleni mogu odmah nakon obuke primeniti stečeno znanje. Pokrivamo širok spektar tema, od osnova digitalnog marketinga do naprednih tehnika i strategija. Ovo je idealna prilika da interno razvijete stručnjake iz digitalnog marketinga, što će doprineti dugoročnom rastu i uspehu vašeg biznisa.
Podrška i konsultacije
Nudimo personalizovane konsultacije koje ciljaju specifične izazove i ciljeve vašeg biznisa. Naš tim će raditi rame uz rame sa vama kako bi razvio i implementirao efikasne strategije, optimizovao vaše kampanje i unapredio vašu online prisutnost. Sa našom konstantno podrškom, vaš biznis neće samo opstati u digitalnom svetu, već će i prosperirati, osiguravajući vam prednost nad konkurencijom.
Kada i gde se održavaju obuke?
Termin obuke: po dogovoru ili odabranom planu
Mesto obuke: Beograd, Maglajska 24 (ulica iznad “Marakane”, parking je slobodan)
ili u prostorijama vaše kompanije (ukoliko postoje uslovi za to)
ili Online (uživo online preko Google Meet-a ili Zoom-a)
Vreme održavanja obuka i konsultacija: po dogovoru
Trajanje obuke: po dogovoru u zavisnosti od strategije i veličine tima
Ukupno mesta: do 8 polaznika u jednoj grupi
Koji je sve tačno moduli mogu da budu na obuci?
Obuke se prilagođavaju svakom biznisu posebno, kako bi se ispunili svi neophodni ciljevi iz donete strategije. Za svaki biznis se kreira prilagođeni set obuka iz različitih oblasti u zavisnosti od toga šta je najviše neophodno pojedincu ili timu.
Pre svega radimo na tome kako sve možemo da kreiramo strategiju. Šta je to što bi bilo dobro za tvoj biznis ili firmu u kojoj radiš? Koji kanali komunikacije, koliki budžet za oglašavanje, koje sadržaje kreirati…
To je esencija digitalnog marketinga. Ukoliko se strategija postavi kako treba, ostvarenje ciljeva će biti realnije. Kreiramo i implementiramo digital marketing strategiju za jednu firmu ili brend na digitalnim kanalima komunikacije. Džaba ti “Hook”, i druge tehnike za Reels ili TikTok, jer ako ne prodaješ, i ne zarađuješ, džaba sav taj doseg…
Šta je Content Marketing? Koje vrste postoje? Šta je sada popularno i šta donosi prodaju (konverzije)? Koji sadržaj je potrebno kreirati koji će imati efekta i koji će vam doneti veći broj poseta sajta, angažovanja na društvenim mrežama i veću prodaju. I ono najvažnije, zbog kog sadržaja će ti ljudi verovati? Content Marketing je upravo to, stvaranje autoriteta i poverenja u oblasti (niši) u kojoj se nalazite.
Iskreno, ovde se zadržavamo bukvalno 10 minuta maksimalno. Nema potrebe gubiti vreme na nešto za šta već ima toliko sadržaja na internetu, i na nešto što je toliko jednostavno za korišćenje. Nemamo vremena za ovo jer moramo da radimo neke stvari kojih nema na internetu, a ti ćeš morati ovo sam da naučiš ukoliko ti treba. Mi ćemo proći osnove, i princip kako se koristi, i za koje sve potrebe će ti eventualno biti potreban.
Kažu “Facebook je umro!”. Ccccc. Daleko je od toga. Da li znaš, da se na Facebook-u i dan danas, najviše prodaje od svih društvenih mreža. U ovom delu radimo na Meta Ads platformi, gde učiš kako da napraviš pravilno različite vrste kampanja na Instagram-u i/ili Facebook-u. Da kreiraš različitu publiku, da kreiraš Meta Pixel koji se postavlja na veb sajt ili na mobilnu aplikaciju. Da podesiš konverzije i događaje koji su važni za tvoj biznis (npr. prodaja, popunjena kontakt forma i sl.). Da razumeš i pratiš sve metrike koje se dešavaju.
Google oglasi će se sigurno učiti uskoro u srednjim školama i kod nas. Jednostavno, tako važna veština, ne može da se ignoriše. Pogotovo Search kampanje. Na ovom kursu naučićeš kako efikasno da kreiraš i pratiš kampanje oglašavanja na Google Ads platformi kao i kako da na najbolji način iskoristiš budžet za oglašavanje sa kojim raspolažeš. Učiš kako da kreiraš Search i Display kampanju na Google oglasnoj platformi kao i kreiranje video kampanje na YouTube-u.
Linkedin sve važnija društvena mreža kada je u pitanju B2B. Preko ove platforme možeš doći do onih ljudi do kojih ne bi moglo da se dođe na bilo koji drugi način. Osim da nekog čekaš ispred firme da dođe na posao. 🙂 Šalu na stranu, veoma važna društvena mreža pomoću koje možete da pronađete posao, za sebe, za neki biznis, dođete do ključnih ljudi i povežete se sa njima. Učimo kako se kreira i analizira kampanja na Linkedin-u, kao i koje su najbolje prakse za vođenje profila kada je i pitanju ova društvena mreža.
Chat GPT je program baziran na veštačkoj inteligenciji i koji je besplatan (za sada). Može pomoći prilikom pisanja teksta za oglase, teksta za stranice na veb sajtu, naslova i opisa za Google oglase itd. Nije još savršen, i ne može te zameniti, ali moraš da znaš da ga koristiš, bićeš brži, kvalitetniji, i još bolji u ovom poslu. Može pisati scenarije za video sadržaje, i još puno toga.
Tako zapostavljena oblast, a mnoooogo važna. Komunikacija. Direktna prodaja. Ovde učiš kako treba komunicirati na digitalnim kanalima, koja su to pravila, kako da se izabere i koristi određeni ton komunikacije itd. Učiš kako da lako upravljaš sa više različitih naloga na društvenim mrežama i tako budeš efikasniji. Videćeš zašto je izuzetno važno da odgovoriš na sve poruke, ali ne kao robot, nego neko posvećeno da se pozabavi sa svim upitima u Inbox-u, ili komentarima na objavama i sl.
Pravila za SEO se svake godine menjaju. Od 2024. stvari će sigurno postati drugačije, jer se u celu priču umešao AI (veštačka inteligencija). Ovde radimo na tome šta je važno uraditi da se tvoj blog tekst ili neka stranica o usluzi pojavi na prvoj strani na Google pretrazi. Besplatno naravno. Nije dovoljno znati samo lepo i kvalitetno pisati, već je potrebno uraditi i niz drugih aktivnosti.
Naučićeš kako pravilno izgraditi bazu email-ova od nule, kako ne bi tvoja pošta išla u SPAM ili PROMOTIONS… Koja su to neka osnovna pravila kada je u pitanju Newsletter, i kako se koristi MailChimp, jedan od najpopularnijih Newsletter-a.
Ko je predavač?
Predavač je M.Sc. Saša Novarlić, sa preko 20 godina iskustva u digitalnom marketingu, a od 2014. godine kao osnivač uspešno vodi agenciju za digitalni marketing iMarketing.rs.
Na nagovor klijenata i saradnika, 2018. godine sam kreirao prvi objedinjen kurs digitalnog marketinga kako bi pomogao firmama i pojedincima. Kurs se od tada razviou rešenje za mala i srednja preduzeća, kao i pojedince koji žele da uplove u svet digitalnog marketinga i samostalno kreiraju i vode digitalne kampanje. Izvukao sam ono najvažnije, kao i moguće varijacije različitih kampanja, alate koje ćete koristiti kao i najbolju praksu kako ne bi lutali i učili na sopstvenim greškama. Sve je predstavljeno tako da može lako da se razume, nauče i primeni odmah nakon kursa. Tokom kursa zajedno vežbamo i proveravamo na licu mesta vaše kampanje kako bi stekli rutinu i kako ne bi pravili početničke greške. Na kraju kursa smo kreirali online kviz za proveru znanja kao i zadatke koje lično proveravam i sugerišem poboljšanja. Ovaj način se pokazao najefikasnijim. Pripremili smo i dodatne materijale (skripte, ček liste i sl.) koje se dobijaju u toku kursa. Ukoliko želite da učite na konkretnim primerima i mojim iskustvima iz digitalne branše, prijavite se, ovaj kurs digitalnog marketinga je za vas.
Saša Novarlić predavač / osnivač digital agencije iMarketing.rs
Zašto baš kod nas? Šta nas to izdvaja od drugih?
Od 2003. godine se aktivno bavimo digitalnim marketingom.
Izvukli smo i saželi najbitnije aktivnosti i alate koji se koriste.
Pomogli smo preko 100 različitih domaćih i stranih biznisa da razviju svoje poslovanje i prisutnost na digitalnim kanalima komunikacije.
Koristimo razumljive termine i predajemo na način koji je prihvatljiv i totalnim početnicima.
Obezbeđujemo materijal koji možeš da koristiš kao podsetnik i vodič ukoliko se zaglaviš negde.
Dajemo podršku za tvoj biznis i nakon obuke.
Obezbeđen je moderan prostor sa projektorom i računarima (ali može da se ponese i svoj), kafa, sokovi, parking je u ulici slobodan, prostor je klimatizovan u mirnom delu Dedinja.
Pomogli smo mnogim brendovima i biznisima
Kome je namenjena ova obuka & konsultacije?
biznisima koji žele sami da rade digiitalni marketing i tako smanje troškove za ove aktivnosti.
kompanijama koje žele da kreiraju interni digital marketing tim koji će se baviti ovim poslom.
brendovima koji žele da bolje komuniciraju sa marketing agencijama i ostvaruju bolje rezultate.
Bilo da vaši zaposleni imaju neko određeno znanje ili su potpuni početnici u digitalnom marketing ovaj kurs je idealan za njih jer obuhvata mix digitalnih aktivnosti koje će značiti u narednim godinama. Ovo što radimo ovde nije neki trenutni “hype” koji će da ispari za nekoliko meseci, već temelj digitalnog marketinga i konkretne veštine koje donose rezultate. Takođe, ukoliko ste vlasnik privatnog biznisa, ili direktor / menadžer u kompaniji, značiće i vama ova edukacija jer ćete tako shvatiti potpuni potencijal digitalnog marketinga i kako da se pravilno postavi strategija, odrede kanali komunikacije, definiše budžet, napravi plan aktovnosti itd.