Kada se pojavila Instagram Stories opcija, skeptici su se pobunili zašto Instagram “kopira” Snapchat, odbijajući da isprobaju ovaj novitet, dok su oni malo mudriji odmah uočili mogućnost da se još više istaknu i još bolje pozicioniraju u odnosu na konkurenciju, ali i da dopru do većeg broja korisnika. Instagram Stories zaista imaju neverovatnu moć jer lako možete pratiti koliko je ljudi zaista videlo ono što imate da im poručite, a uz mogućnost isticanja “storija” (highlights) eto prilike da vaš sadržaj nadživi onih surovih 24 sata i ne padne u zaborav tako lako. Ah da, tu su i Instagram Stories Ads čiji se rezultati zaista ne mogu ni porediti sa “klasičnim” Instagram oglasima. Uz pomoć ankete (poll) možete i da angažujete svoje pratioce i dođete do vama bitnih odgovora i… Toliko je mogućnosti, samo je potrebno da se malo poigrate!
Onda, hoćete li i dalje odbijati da upotrebite ono što vam se nudi ili ste spremni da otkrijete nove vidike oglašavanja na ovoj društvenoj mreži? Tako smo i mislili! U nastavku vam otkrivamo nekoliko trikova za bolje, zanimljivije i atraktivnije Instagram Stories objave koji su trenutno aktuelni, do nekog novog update-a!
Prilagodite boju fonta na Instagram Stories objavama
Kada unosite tekst (Aa), očekivano, imate mogućnost da odaberete boju koju želite iz širokog spektra ponuđenih boja. Međutim, ukoliko želite specifičniju nijansu, samo dugo zadržite prst na kružiću bilo koje boje i pojaviće se “duga” u kojoj možete pronaći željenu nijansu jednostavnim prevlačenjem prsta. Druga mogućnost je da kliknete na ikonicu pipete i precizno odaberete boju sa same slike koja će najviše odgovarati vašem tekstu. Ova mogućnost je odlična ukoliko želite da brendirate Instagram Stories objave čime ćete svakako biti prepoznatljivi i u skladu sa onim što radite.
Prilagodite font i debljinu olovke
Još uvek smo na unošenju teksta (Aa). Ovde takođe možete da promenite font kojim ćete pisati, a ova opcija se nalazi na vrhu, na sredini ekrana. Na raspolaganju su vam klasičan, moderan, neonski, podebljan i font kojim su pisale pisaće mašine. Možete da poravnate tekst po sredini ili sa leve i desne strane, a vaš tekst može imati i pozadinu u već odabranoj boji.
Veličinu fonta ćete odrediti povlačenjem belog kružića na skali sa leve strane ekrana, naviše ili naniže, u zavisnosti od toga koju veličinu teksta želite.
Kada kliknete na ikonicu olovke (koja se nalazi pored oznake “Aa”) možete da odaberete različite vrste markera kojim možete da pišete, ali i bojite po slici, a zahvaljujući skali sa leve strane, kao i u slučaju samog teksta, možete da odredite veličinu, odnosno debljinu, samog markera. Ovde imate i ikonicu gumice za brisanje kojom ćete ispraviti eventualne kreativne greške!
Napravite sami svoju pozadinu
Ukoliko želite da vaša Instagram Stories objava ne bude slika već pozadina sa određenim tekstom, stikerima, anketom i slično (u zavisnosti od toga kakvu poruku želite da pošaljete ili koji cilj želite da postignete), Instagram nudi opciju da sami napravite pozadinu “storija” u željenoj boji. Sve što je potrebno da uradite jeste da slikate bilo šta (Instagram Stories objava mora početi sa slikom), zatim kliknete na ikonicu olovke, odaberete željenu boju i pritisnete dugo prstom bilo gde na ekranu. Ubrzo će ceo ekran biti u boji koju ste odabrali.
Osim toga, kada želite da napravite Instagram Stories objavu, na raspolaganju su vam opcije normalno fotografisanje, boomerang snimanje, superzoom snimanje, snimanje unazad, snimanje bez upotrebe ruku, uživo snimanje, a na samom kraju (ili početku) je i opcija tekst. Zahvaljujući njoj možete da prenesete svoju pisanu poruku, font ćete menjati kao i na klasičnoj objavi sa tekstom, s tim što je ovde boja pozadine ograničena na nekoliko nijansi te vam je možda prva navedena opcija ipak malo bolja. Svakako, ako nekog želite da pomenete u svojoj “priči” ili dodate stiker, morate se nakon opcije tekst vratiti na klasičan “stori” da biste uneli ove izmene.
Napravite pravu priču
Klasična Instagram Stories objava traje 7 sekundi što znači da korisnici nemaju mnogo vremena da vide i shvate to što ste im plasirali. Zato, ukoliko želite da im “pošaljete” malo više teksta, najbolje je da sve to ravnomerno rasporedite na nekoliko “storija”. Na taj način je lakše ispratiti priču, pa će i rezultati biti bolji.
Upotrebite već navedene opcije za pisanje i uređivanje teksta, rasporedite tekst na više objava (količina teksta na jednoj objavi se mora brzo pročitati jer nemate mnogo vremena) i kreirajte jednu po jednu dok ne ispričate sve što ste želeli.
Pretvorite slike u video snimke
Kao što smo već napomenuli, Instagram Stories objava u vidu slike traje svega 7 sekundi, ali sa video snimkom je to nešto drugačije – čak 15 sekundi! Osim toga, video snimci su uvek zanimljiviji za praćenje pa bi zato i trebalo da razmislite o tome da svoje slike pretvorite u video snimke jednostavnim dodavanjem muzike ili animacije. U ovome će vam pomoći posebne aplikacije kao što su Adobe Spark Post, PocketVideo, Hype Type, InShot, PicPlayPost.
Odličan primer koji možete da ispratite jeste profil E! News.
Istaknite samo deo slike
Sećate se mogućnosti da sami obojite pozadinu Instagram Stories objava? A sećate li se ikonice gumice za brisanje? Odlično! Sada upotrebite obe opcije u jednoj objavi i napravite zanimljivu kombinaciju!
Počnite tako što ćete slikati ili dodati sliku koju želite da koristite, zatim odaberite boju i prekrijte ceo ekran željenom bojom, a na kraju odaberite ikonicu gumice za brisanje i otkrijte onaj deo slike koji želite. Lako, zar ne?
Izvor: socialmediaexaminer.com