Facebook i WhatsApp su izgleda sve bliskiji i bliskiji! Ne samo da je reč o najpopularnijim aplikacijama skoro svuda u svetu, već je reč i o aplikacijama koje polako ali sigurno počinju (ili zapravo nastavljaju?) da grade zajednički biznis! Jeste li čuli za uvođenje Click-to-WhatsApp opcije?
Dakle, Facebook reklame su dobile novu opciju,“Click-to-WhatsApp”, koja vam omogućava da stupite u kontakt sa brendom čija vas je reklama privukla “skrolujući” kroz News Feed. Ono što je zanimljivo jeste to da se WhatsApp izričito protivi provlačenjem reklama kroz sopstvenu aplikaciju ali kako je valjda morao da popusti pod pritiskom digitalnog marketinga, ali i s obzirom na to da ga je Facebook uzeo pod svoje, odabrao je mnogo suptilniju varijantu.
Opcija Click-to-WhatsApp će se, dakle, pojaviti unutar Facebook reklame i to kao dugmence “pošalji poruku”. Kada kliknete na označeno mesto, odmah se prebacujete u WhatsApp konverzaciju sa kompanijom koja stoji iza oglasa.
Ne znamo kakav je vaš stav po ovom pitanju, ali idejni tvorci ove “saradnje” smatraju da je reč o odličnoj ideji koja omogućava korisnicima da se brzo i lako (i direktno!) informišu o određenim proizvodima ili uslugama za koje su zainteresovani.
Ali!
Nova funkcija će za sada biti dostupna samo u Severnoj i Južnoj Americi, Africi, Australiji i većem delu Azije. Zašto “naša” Evropa nije na spisku, ne zna se i nije objašnjeno, ali verujemo da ćemo uskoro i mi dobiti ovu mogućnost ukoliko se nakon testiranja zaista pokaže kao dobra ideja.
Kada je reč o samom WhatsApp-u, kako se šuška, planira se pokretanje posebne aplikacije WhatsApp Business koja će omogućiti poslodavcima i brendovima da još lakše komuniciraju sa svojim kupcima, potrošačima i klijentima.
Izvor: independent.co.uk