Facebook reklamiranje

Podeli sa prijateljima:
facebook reklamiranje

Facebook reklamiranje koristi sve više biznisa i u Srbiji. U početku programerima i osnivačima ovog internet giganta nije bilo primarno da se odmah obezbedi prostor za reklamiranje, ali kako je mreža postajala sve veća i popularnija (trenutno 1.3 milijardi korisnika širom sveta) aktivirano je i oglašavanje na Facebook-u. Popularni “Fejsbuk” i u Srbiji ima veliki udeo tržišta (market share) kada govorimo o internet marketingu. U Srbiji postoji skoro 4 miliona aktivnih otvorenih naloga na Facebook-u i korisnika koji svakodnevno koriste ovaj možemo reći društveni fenomen. Dakle, u Srbiji je izuzetno popularan gde skoro svaka 2 osoba ima otvoren nalog na “fejsu” koji svakodnevno posećuje.

Najveću zaslugu za uvećanje broja korisnika Facebook društvene mreže u poslednje 3 godine je između ostalog i sve veći broj korisnika pametnih mobilnih telefona, koji na svojim Android i iOS platformama imaju stalnu konekciju sa internetom i Facebook aplikaciju koju koriste više puta u toku dana.

Poslovanje se gradi i stvara najviše kroz dve stvari: marketing i inovacije.

Zašto reklamiranje na Facebook-u?

Reklamiranje na Facebook-u je sve popularnije zato što je precizno i efekasnolako merljivo i ono što je najvažnije kampanja je odmah vidljiva. Rezultati Facebook reklamiranja se mogu videti neposredno po puštanju kampanje u tečaj, a optimalno vreme za realizaciju kampanje sa najboljim ROI indikatorom (Return On Investment) je oko 3 meseca. Reklama se pojavljuje odmah i vaši ciljani potencijalni korisnici momentalno vide vaše proizvode ili usluge, efekat se oseća ali što je kontinuitet veći, efekat je sve bolji. Istakli bi i mogućnost dvosmerne komunikacije koju ostvarujete sa vašim postojećim i potencijalnim klijentima i mušterijama, i na taj način možete mnogo lakše prodati, objasniti i slično što nije pohvalno za TV, radio, print ili druge offline vidove reklama.

facebook-prikaz-reklame

Gde se sve prikazuje reklama na Facebook-u?

Kako prosečan korisnik u 2017. godini troši 135 minuta dnevno na Facebook-u, ukoliko precizno odredite ciljni grupu i pravilno setujete kampanju, ne postoji mogućnost da jedan takav korisnik ne vidi reklamu. Reklama se prikazuje na korisničkom zidu (newsfeed), u desnoj statičnoj koloni, na aplikaciji na mobilnom telefonu i na Instagramu kao deo odredišta (placement-a).

facebook oglasavanje prostor

Vođenje Facebook profila i reklamne kampanje je usmereno prvenstveno na jačanje brenda, komunikaciju sa klijentima ali naravno i na prodajne ciljeve odnosno uvećavanje portfolia klijenata. Svakodnevnim privlačenjem i animiranjem ciljne populacije sa raznolikim, relevantnim ili zanimljivim objavama kao i pomoću javne komunikacije sa pratiocima ostvaruje se svakodnevno posećivanje Fan page-a i povećanje interakcije koja se konstantno širi.

Šta iMarketing tim može da uradi za vas?

Prvenstveno je potrebno da se kreira poslovna Facebook stranica ili optimizuje i sredi postojeća ukoliko je imate.

U zavisnosti od delatnosti istražuje se potencijalno tržište, konkurencija i moguće strategije nastupa na Facebook-u kako bi se na najbolji mogući način pripremila stranica i objave.

Kada se usvoji strategija kreiraju se sadržaji, zanimljive objave, slike, video itd. kao i reklamni postovi koji će se reklamirati i na taj način prikazivati ogromnom broju usko ciljanih klijenata i potrošača.

Kreiranje reklamne kampanje sa usko ciljanom populacijom kojoj treba da se prikazuju reklame.

Svakodnevno se prati kampanja, analizira uspešnost i na osnovu podataka kojim merimo uspešnost kampanje, optimizujemo kampanju za još bolje rezultate. Izveštavanje se vrši redovno kroz slanje izveštaja i statistikom (posete, prikazi reklame, konverzije itd.).

Tipovi Reklamiranja na Facebook-u

Postoji više načina i tehnika da oglašavate vaš biznis na Facebook-u:

  • Promovisanje određenog posta – Doseg do velikog broja ljudi
  • Promovisanje stranice – Skupljanje pratioca
  • Svesnost o brendu – Povećanje svesnosti o brendu
  • Posete sajta – Posećenost sajta i ostvarivanje konverzije
  • Pregled videa – Veći pregled reklamnog spota ili videa
  • Instaliranje aplikacije – Android ili iOS
  • I drugi načini

Facebook aktivni korisnici širom sveta

  • Aktivni korisnici u milionima

Aktivni korisnici Društvenih mreža u svetu

  • Miliona aktivnih korisnika 2016
  • Miliona aktivnih korisnika 2015

Iz analize su izuzete kineske društvene mreže koje nisu relevantne za naše tržište. Izvor Smart Insights

Podeli sa prijateljima:
Potrebna vam je profesionalna agencija za digitalni marketing?

Konstantnim ulaganjem u razvoj sajta i prisutnosti na Internetu uspeli smo da dobijemo nove klijente i postanemo prepoznatljivi na tržištu kada je u pitanju ugradnja stolarije.

Miloš Novaković
Vlasnik, ProMax Doo

Uspeli smo za godinu dana da osvojimo tržište brze hrane prisustvom na Facebook-u i reklamiranjem na Google platformi. Trenutno nas prati 30.000 ljudi… Idemo dalje.

Goran Filić
Komercijalni direktor, Burger Plus

Uspeli smo za kratak period da kreiramo sajt za nagradnu igru kao i Facebook stranicu kako bi potrošači mogli da se informišu o najbližim radnjama i drugim informacijama.

Ivan Rakić
Country Manager, Chio - Intersnack

Facebook Reklamiranje – Cene i primeri paketa

CHOOSE

Your Plan

Disk Space

Email Accounts

Bandwidth

Support

Support

Support

Support

Price

STARTER

ukoliko tek počinjete

community manager

3-4 objave NEDELJNO

kreiranje reklamnih postova

optimizacija stranice

BUDŽET ZA FACEBOOK uključen u cenu 

500

mesečno

standard

najviše zastupljen paket

community manager

7 objava NEDELJNO

kreiranje reklamnih postova

optimizacija stranice

BUDŽET ZA FACEBOOK uključen u cenu 

podrška grafičkog dizajnera

merenje konverzija

850

mesečno

PREMIUM

za one koji žele više

community manager

14 objava NEDELJNO

kreiranje reklamnih postova

optimizacija stranice

BUDŽET ZA FACEBOOK uključen u cenu 

podrška grafičkog dizajnera

merenje konverzija

1.500

mesečno

Potrebna vam je kvalitetna i profesionalna usluga?