- 4 маја, 2017
- Posted by: iMarketing
- Category: Društvene mreže, Facebook
Da li želite da povećate prihode za svoju narednu promociju? Jeste li razmišljali o korišćenju Fejsbuk Mesindžer reklama (Facebook Messenger Ads) kako biste povećali izglede za uspeh u tome?
Mesindžer reklame obezbeđuju lični doživljaj klijenata i potencijalnih kupaca. U ovom članku otkrivamo kako da ih kreirate.
Šta su Mesindžer reklame?
To su news-feed reklame koje se otvaraju u okviru Mesindžer aplikacije kada korisnik klikne na call-to-action (CTA) dugme. Reklama u tom slučaju dopušta korisnicima da “uskoče“ u Mesindžer vaše stranice i tu vam postave pitanje i dobiju odgovor.
Mesindžer reklama liči na tipičnu reklamu u desktop news-feed-u. Reklama koju vidite na slici koristi Pošaljite poruku (Send message) CTA dugme, ali možete koristiti i bilo koju drugu CTA opciju, npr. Kontakt (Contact Us). Ikonica za Mesindžer će se pojaviti pored bilo koje od ovih opcija.
Najbolji način da ih koristite je onda kada postoji kratak vremenski rok za slanje poruka. Npr. ako lansirate novi proizvod, ali se uskoro zatvara opcija za rezervacije, možete uključiti Mesindžer i pitati da li neko ima dodatnih pitanja. Targetirajte ljude koji su ušli na vašu landing stranicu za prodaju tog proizvoda onda kada je lansiran, ali još uvek nisu obavili kupovinu.
Takođe možete pokrenuti Mesindžer oglas onda kada se prodaja nekog proizvoda po promotivnoj ceni uskoro završava i vraća se regularna cena. U ovom slučaju reklamu koristite da biste požurili potencijalne kupce da kupe proizvod što pre, dok je cena još povoljna.
Ovaj tip reklame odlično prolazi kada je u pitanju proizvod kog ima malo na stanju i onda kada postoji vremensko ograničenje do kada se nešto može kupiti povoljno. Evo kako da počnete.
#1 Kreirajte Custom Audience
Pre nego što postavite Mesindžer oglas, bilo bi dobro da kreirate specifičnu publiku koju želite da targetirate. Na primer, možete tu uključiti ljude koji su kliknuli na prethodnu reklamu i posetili vašu landing stranicu, ali nisu izvršili rezervaciju/kupovinu.
Da biste kreirali ovako prilagođenu publiku, uđite u odeljak Audiences u svom Ads Manager nalogu (izaberite All Tools > Audiences).
Potom kliknite Create Audience i iz menija izaberite Custom Audience.
Imate četiri opcije za kreiranje prilagođene publike. Možete ubaciti sopstvenu listu ili kreirati listu ljudi koji su posetili vaš veb-sajt, koristili vašu aplikaciju ili imali interakciju sa vašom stranicom na Fejsbuku.
Možda ćete želeti da targetirate i ljude koji su pogledali vaš video, ali takođe nisu nakon toga uplatili kurs. Na vama je da odlučite da li ćete targetirati jednu od ovih ciljnih grupa ili možda čak obe.
#2 Podesite Mesindžer kampanju
U narednom koraku otvorite Power Editor i kliknite Create Campaign.
Izaberite Traffic campaign objective. Mesindžer reklame neće odvoditi ljude van Fejsbuka, već ćete ih slati direktno ljudima u inboks.
Potom imenujte Ad set i uverite se u to da ste izabrali opciju Website ili Messenger.
#3 Kreirajte Mesindžer reklamu
Nakon što ste reklami dali ime i povezali je sa Fejsbuk stranicom, uđite u sekciju Create Ad unutar Power Editor-a.
Najpre izaberite da li će vaša reklama sadržati jednu sliku ili video, ili će možda biti u carousel formi, a potom ubacite željeni fajl.
Primer koji možete videti pokazuje šta će se korisniku prikazati u Mesindžer aplikaciji kada klikne na CTA dugme. U ovom slučaju dodata je i poruka uz samu reklamu, iako ova opcija nije obavezna prilikom kreiranja reklame.
Ostatak procesa kreiranja reklamnog oglasa sličan je uobičajenom. Popunite tekst, naslov, opis linka koji će se videti u news feed-u. Takođe, možete dodati i call-to action dugme ukoliko želite.
Kada završite, pregledajte svoju reklamu i potom kliknite Place Order.
Onda kada reklama bude pokrenuta, dobićete notifikaciju svaki put kada vam neko pošalje poruku i moći ćete da odgovorite odmah.
Zaključak
Kada korisnici kliknu na CTA dugme na vašoj regularnoj reklami koja im se pojavljuje u news feed-u, obično budu poslati na neku landing stranu gde će moći da obave kupovinu, registruju se za vaš vebinar ili preuzmu neki besplatni materijal koji im nudite. Sa Mesindžer reklamom klik na CTA dugme otvara Mesindžer, gde mogu započeti konverzaciju s vama. Ovo vam daje mogućnost da direktno odgovarate na njihova pitanja, ostvarite bolju vezu i komunikaciju i potencijalno generišete nove prihode.
Izvor: www.socialmediaexaminer.com How to Set Up a Facebook Messenger Ad