Za društvene mreže

kreiranje-sadrzaja-za-drustvene-mreze

Sigurno ste čuli za izreku “Content is King” odnosno “Sadržaj je kralj”. Kreiranje i posedovanje kvalitetnog sadržaja će učiniti da se ljudi duže zadržavaju na vašim stranicama, kao i da se vraćaju na njih i dele ih preko mreža sa drugim korisnicima. Potrebno je istaći se od mase onih koji se reklamiraju sa zanimljivim tekstom, slikom ili interesantnim videom. Konzumenti sadržaja očekuju sve više korisnog sadržaja jer se sve ponavlja iznova i objave postaju dosadne, odnosno te objave imaju pad interesovanja. Pogledajte zašto je u poslednjih nekoliko godina (i dalje) bitan sadržaj na društvenim mrežama i websajtu.

Ako ne kreirate relevantan sadržaj na relevantnim mestima – ne postojite. Gary Vaynerchuk.

Zašto kreiranje sadržaja za društvene mreže?

Kreiranje profesionalnog sadržaja ima više prednosti a mi bi izdvojili nekoliko najbitnijih.

Dobar sadržaj je dobar za SEO

Visokokvalitetni, jedinstven (ne kopiran) sadržaj na websajtu ima značajan uticaj na SEO i rangiranje na pretraživaču.

Podstiče angažovanje publike

Dobar sadržaj, bilo da je u obliku blog posta ili nekog vizuala ohrabruje korisnike da se bave brendom. Ako je sadržaj stvarno dobar, korisnici će napraviti pauzu da bi konzumirali taj sadržaj, razumeće poruku brenda i a možda čak prokomentarišu objavu, ili pak podele delove sadržaja. Ako sadržaj nije zanimljiv ili koristan, niko se neće zadržavati na tome i neće privući pažnju.

Generiše nove lidove i prodaju

Dobar sadržaj stvara pozitivnu svest o brendu i autoritet na već prezasićenom tržištu, koji potom ima potencijale da generiše nove lidove i na kraju poveća prodaju. Ukoliko je sadržaj prestavljen na pravi način, dugoročni razultati su nesporni.

sadrzaj-je-kralj

Postovi za IG & FB

Story za Instagram

kreiranje-sadrzaja-fotografije3
kreiranje-sadrzaja-fotografije2

Stop motion video

Promo video

Edukacija & Explainer-i

Vrste sadržaja koji mogu da se kreiraju

  • Kreiranje fotografija
  • Kreiranje videa
  • Kreiranje videa i fotografija za Insta stories
  • Kreiranje boomerang videa
  • Kreiranje time laps videa
  • Kreiranje banera 
  • Kreiranje vizuala za oglašavanje

Instagram aktivni korisnici širom sveta

  • Aktivni korisnici u milionima

Izvor Statista 2017.

Šta iMarketing tim može da uradi za vas?

U zavisnosti od delatnosti istražuje se potencijalno tržište, konkurencija i moguće strategije nastupa na Facebook-u kako bi se na najbolji mogući način pripremila stranica i objave.

Kada se usvoji strategija kreiraju se sadržaji, zanimljive objave, slike, video itd. kao i reklamni postovi koji će se reklamirati i na taj način prikazivati ogromnom broju usko ciljanih klijenata i potrošača.

Kreiranje reklamne kampanje sa usko ciljanom populacijom kojoj treba da se prikazuju reklame.

Svakodnevno se prati kampanja, analizira uspešnost i na osnovu podataka kojim merimo uspešnost kampanje, optimizujemo kampanju za još bolje rezultate. Izveštavanje se vrši redovno kroz slanje izveštaja i statistikom (posete, prikazi reklame, konverzije itd.).

Potrebna vam je kvalitetna i profesionalna usluga?