English 4 You – Digitalni marketingŠkola engleskog jezika iz Beograda

English 4 You je škola engleskog jezika u Beogradu, koja koristi jedinstven metod predavanja. Callan metod podrazumeva učenje engleskog jezika kroz intenzivnu konverzaciju, bez prevođenja na srpski, kroz brza pitanja i odgovore.

Na početku lokalna škola na Višnjičkoj Banji, vrlo brzo su odlučili da otvore još dve škole na novim lokacijama, pa je trebalo doći do još potencijalnih polaznika koji bi napunili učionice.

izazov

English 4 You bila je jedina akreditovana škola engleskog jezika za Callan metod u Srbiji, ali ciljna publika nije bila upoznata ni sa školom ni sa Callan metodom kao brendom. Trebalo je proširiti svest o školi i na pravi način objasniti ulogu ove metode. Postojeće internet prisustvo ove škole oslanjalo se na materijal slabog kvaliteta, a identitet same škole bio je podređen brendu Callan metoda. Nije se radilo oglašavanje na društvenim mrežama, a postojeći veb sajt bio je slabo održavan i pružao je loše korisničko iskustvo.

Osnovni cilj kampanje bilo je povećanje broja prijavljenih polaznika kursa, ali da bi se ovo postiglo trebalo je unaprediti čitav digitalni nastup škole.

  • Izrada novog veb sajta
    Svi potencijalni polaznici kursa posetiće veb sajt kako bi saznali više o školi i uverili se da je ona najbolji izbor za njih. Sajt u tu svrhu treba da bude funkcionalan, vizuelno dopadljiv, i ispunjen relevantnim sadržajima.
  • Kreiranje sadržaja
    Kvalitetan sadržaj trebalo je napraviti ne samo radi unapređivanja veb sajta, već i u cilju razvoja naloga na društvenim mrežama.
  • Oglašavanje
    S obzirom na to da škola nije bila poznata ciljnoj publici, trebalo je proširiti svest o njoj i pozvati potencijalne polaznike da se upišu.

rešenje za veb sajt

Pošto na starom veb sajtu nije bilo dovoljno mogućnosti za unapređenje, pristupili smo izradi novog veb sajta. Obezbedili smo bolji hosting i kreirali strukturu sajta koja omogućava maksimalnu funkcionalnost i preglednost. Responzivni dizajn omogućio je da potencijalna publika sa bilo kog uređaja dobije jednako dobro korisničko iskustvo. Originalni i relevantni sadržaj pruža posetiocima sajta potpuni uvid u funkcionisanje škole i gradi kod njih poverenje, što povećava šanse da se odluče za baš za ovaj kurs.

 

Na sajtu je razvijen i blog sa novim člancima koji su izlazili dva puta mesečno. Pored edukacije publike i dodatnog podsticanja poverenja u školu, blog pozitivno utiče i na SEO (Search Engine Optimization), štoezultira boljim pozicioniranjem pri određenim Google pretragama.

 

rešenje za sadržaj

Pošto je postojećeg sadržaja bilo malo, i on nije sasvim jasno predstavljao rad škole, odlučili smo se za kreiranje novog video i foto materijala.

Promotivni videi koje smo napravili osmišljeni su kao kombinacija snimaka primera časa i intervjua sa predavačima, učenicima, i roditeljima učenika. Primeri časova prikazali su ciljnoj publici na neposredan način dinamiku jednog časa zasnovanog na Callan metodu. Izjave predavača osmišljene su tako da dodatno objasne razloge za uspešnost ovog metoda, a izjave polaznika kursa kao i roditelja đaka služe kao svedočanstvo o kvalitetu koji škola pruža.

Redovno objavljivanje fotografija na društvenim mrežama ključno je za održavanje aktivnosti naloga. Fotografije su realne scene sa časova, upotpunjene copy-jem koji promoviše školu i metod koji ona koristi.

 

Rubrika pod nazivom „Funny English“ objedinjavala je edukativni sadržaj sa zanimljivostima vezanim za engleski jezik. Cilj ove rubrike bio je pružanje određenje vrednosti posetiocima stranice kako bi se povećao broj pratilaca.

 

 

Rubrika „Idioms“ imala je sličnu svrhu, sa isticanjem neobičnih idioma na vizualu i predstavljanjem značenja i porekla idioma u copy-ju objave.

 

 

Blogovi pisani za veb sajt promovisani su kroz postove na društvenim mrežama, koji su dodatno upotpunjavali raznovrsnost sadržaja i usmeravali saobraćaj ka veb sajtu.

 

 

Izgled Instagram feed-a

 

rešenje za oglašavanje

Oglašavanje smo vršili putem Google Display i Google Search kampanja, kao i kampanjama za Facebook i Instagram. Kampanje smo ograničili na područje Beograda, sa jednom Google Search kampanjom koja je bila fokusirana na radijus od 1 – 2km oko svake od lokacija škole radi što preciznijeg targetiranja.

 

rezultati

Škola English 4 You je kroz bogate i raznovrsne sadržaje koje smo kreirali dobila potpuno nov identitet, nezavisan od Callan metoda, ali povezan sa njim. Posetioci sajta ili profila na društvenim mrežama mnogo lakše mogu steći kompletan utisak o tome kako škola funkcioniše, kako izgleda jedan čas i kakve rezultate mogu da očekuju.

Oglašavanjem smo proširili svest o školi i doveli relevantnu publiku na sajt, gde su zahvaljujući dobroj organizaciji sajta i kvalitetnom sadržaju mogli naći sve neophodne informacije o kursevima.

Sve ovo rezultiralo je većim interesovanjem za školu, povećanjem broja polaznika kurseva, i širenjem generalne svesti o školi.

 

  • Broj ljudi koji je upoznat sa brendom – Reach  85,037
  • Ukupan broj prikaza oglasa – Impressions  220,686
Potrebna vam je agencija za digitalni marketing?

Potreban vam je kreativan i uspešan tim za digitalni marketing?