Ne znamo da li ste do sada razmišljali o Facebook Page Preview opciji, ali iskreno verujemo da je krajnje vreme, naročito ukoliko želite da povećate broj “page” lajkova i dovedete još više fanova na svoju stranicu. Gledajte na to ovako: Facebook Page Preview je kao prvi utisak – nema prostora za grešku! Upravo zato vam i donosimo nekoliko najvažnijih saveta kako da “nabudžite” prvi utisak, odnosno, optimizujete svoj Facebook Page Preview na News Feed-u.
Zašto je Facebook Page Preview tako bitan?
Facebook Page Preview se pojavljuje kada neko kursorom pređe preko linka koji vodi na vašu Facebook stranicu. Na primer, ako sponzorišete svoje objave, korisnik ove društvene mreže može da pređe mišem preko naziva vaše stranice kako bi video ko ste i šta ste i tada će se pojaviti preview. Ovo pomaže vašim potencijalnim fanovima da se na brzinu informišu o vama, o vašem brendu i donesu zaključak da li će vas pratiti ili ne. Već sada naslućujete da u onoj priči o prvom utisku i te kako ima istine, zar ne?
Facebook Page Preview se prikazuje i kada se nalazite na nečijem profilu i kada kursorom pređete preko sekcije “About”, odnosno, onog dela o zaposlenju ukoliko je naravno navedeno da zaposleni radi za vaš brend.
Dalje, Facebook Page Preview se prikazuje i u okviru statusa u kojem je tagovana neka stranica, kako bi se prijatelji te osobe informisali o svemu navedenom. Naravno, ovde govorimo o brendiranom sadržaju.
Na kraju, Facebook Page Preview se prikazuje i kada korisnik prelazi kursorom preko linkova do stranica sličnih onoj koju je lajkovao. Ovo je odličan način da prikupite fanove iz oblasti koja je slična onoj kojom se bavite jer to svakako znači veći uspeh za vaš posao i vašu stranicu – fanovi su donekle već zainteresovani za ono što nudite.
Dakle – prvi utisak je sve! Na osnovu Facebook Page Preview opcije ćete dobiti ili “like” ili “dislike” zato bi trebalo da posvetite veliku pažnju i ovom detalju kada je reč o vašoj stranici. Da, sadržaj na istoj je bitan, ali da bi se došlo do sadržaja, prvo se mora preći rampa u vidu preview opcije.
Ukoliko i dalje niste sigurni zašto je Facebook Page Preview važan, samo “skoknite” do Facebook Page Insights i pronaći ćete statistiku koja će vam sve reći!
Važno je napomenuti da će se Facebook Page Preview različito prikazivati različitim osobama, ali promene su uglavnom suptilne, poput, na primer, prikazivanja broja fanova. U većini slučajeva, ova brojka će biti na samom vrhu.
Međutim, ukoliko korisnik ima jednog ili više prijatelja koji su lajkovali stranicu, ova brojka će “pasti” do mesta na kojem je istaknuto ko je od prijatelja lajkovao stranicu.
A sada, kada nam je svima jasno zašto je ova opcija bitna za građenje našeg brenda na Facebook-u, pre nego što unesete bilo koje izmene, pređite sami preko linka do stranice kako biste videli da li je preview sređen ili ne. Važna napomena – koristite nalog koji nema ulogu na vašoj stranici jer ćete u suprotnom videti ovo:
1. Page Name, Username, Category
Na samom vrhu preview-a, korisnici će videti naziv, korisničko ime i kategoriju vaše stranice.
Ukoliko još uvek niste doterali ove detalje, učinite to u “About” kartici. Kliknite na “edit” i unesite željene izmene.
2. Summary i link do sajta
Dalji korak je sređivanje odeljka “summary” kao i dodavanje linka do vašeg sajta, ukoliko ga imate, a trebalo bi da ga imate.
Ukoliko nemate ove informacije, ponovo posetite karticu “about”.
3. CTA i Messaging opcija
Ukoliko želite da korisnici već u preview-u saznaju više o vašem brendu i vama, omogućite im opciju slanja poruka, kao i CTA (call-to-action) opciju.
Za uključivanje opcije slanja poruka, idite na podešavanja, a potom na karticu “Messaging”.
Za uključivanje CTA opcije, kliknite na “Add a Button” ili pređite kursorom preko postojećeg dugmeta kako biste ga izmenili.
4. Pohvale i ocene
Pohvale i ocene za vaš brend i vašu stranicu će se videti u Facebook Page Preview-u, zato se potrudite da “nabavite” samo one najpozitivnije komentare. Ukoliko vaša stranica nema mnogo pratilaca, odnosno, ukoliko je reč o lokalnom biznisu, pokušajte da dođete do najzadovoljnijih korisnika koji će vam učiniti uslugu i oceniti vas zarad budućih fanova i vašeg imidža.
5. Fotografije i video snimci
U zavisnosti od delatnosti, verovatno će vam značiti da Facebook Page Preview prikazuje i fotografije ili video snimke koje ste direktno “okačili” na svoju stranicu. Poenta je, naravno, da odaberete onaj sadržaj koji će na najbolji način predstaviti ono što radite.
Ovaj vizuelni dodatak će se pojaviti na samom dnu Facebook Page Preview-a.
Izvor: socialmediaexaminer.com