Da li koristite Instagram Stories? Tražite usput i način da povećate konverzije? Instagram Stories reklame su proširene tako da uključuju četiri cilja (Objectives) koja omogućavaju marketarima da unaprede konverzije. Otkrivamo vam na koji način možete iskoristiti Story da poboljšate marketinške rezultate.
Koji su ciljevi (Objectives) Instagram Stories reklame?
Instagram Stories reklame se prikazuju između ostalih Story objava vaših prijatelja, odnosno brendova koje pratite, tako da se u tom smislu savršeno uklapaju uz drugi sadržaj. Ove reklame nestaju odmah nakon što ih pogledate i nije moguće da ih ponovo pokrenete i odgledate, tako da je to razlog zašto one moraju biti veoma efektne da bi podstakle publiku na određenu akciju nakon toga.
Kada su ove reklame prvi put predstavljene, kao cilj je postojao samo doseg (Reach), pa je tako njihova svrha bila da reklama dospe do što većeg broja ljudi. Niste mogli da uključite i linkove u reklamu, tako da vam je jedino preostajalo da se nadate kako će reklama izazvati toliko dobar efekat i utisak da će nakon nje ljudi sami potražiti brend koji reklamirate.
Sada je Instagram dodao još četiri cilja, pa tako uz Reach kao ciljevi postoje još:
Video pregledi;
Konverzije (prioritet su akcije kao što su prodaja ili pretplata – Subscription/Sign up;
Saobraćaj (odnosno Traffic, nekadašnji klik do veb-sajta);
Instalacija mobilne aplikacije.
Zapravo, možete pomoću reklame poslati saobraćaj na svoj sajt, optimizujući ga za konverzije. Samo je potrebno da uhvatite pažnju publike u tolikoj meri da ona klikne na vaše dugme koje poziva na akciju (Call-to-action button).
Ovi novi ciljevi omogućavaju vam da dobijete prave, realne rezultate. Dakle, više nije u pitanju samo nada da će vas neko sam potražiti i izvršiti željenu akciju nakon što vidi vašu reklamu (što se veoma retko dešava).
Za Instagram priče karakteristično je to da beleže visok procenat angažovanja publike (influenseri npr. izveštavaju da 6 do 10% njihovih pratilaca otvara svaku njihovu priču koju objave). U tom smislu Instagram priče i njihovi novi ciljevi predstavljaju neverovatnu priliku da se povežete sa potencijalnim kupcima na mnogo konkretniji način.
Kreirajte Instagram Stories reklame s novim ciljevima
Ove reklame možete kreirati koristeći Facebook Ads manager ili Power Editor, isto kao i sve obične reklame. Zapravo, proces kreiranja reklama je skoro identičan, razlikuje se samo u nekoliko sitnih stvari.
Najpre izaberite cilj Instagram Stories reklame. Opcije su već pomenute, i to su doseg objava, pregled videa, saobraćaj (klik na sajt) ili konverzije. Kao primer ćemo uzeti reklamu čiji su cilj konverzije.
Pod opcijom Odredišta (Placements) izaberite opciju da izmenite odredište, odnosno mesto gde će se vaša reklama prikazivati (Edit Placements). Kliknite na strelicu pored opcije za Instagram i odaberite Story. Kada kreirate reklamu za Story, ona će se praviti u posebnom formatu i, samim tim, biće isključeni svi drugi formati.
U sledećem koraku, procesu dizajniranja same reklame, odaberite da li želite reklamu sa jednom slikom ili s jednim videom.
Ne zaboravite da će tom prilikom slika ili snimak zauzeti ceo ekran mobilnog uređaja, tako da je vertikalni format od suštinskog značaja. Preporučene dimenzije su 1080 x 1920 piksela, sa odnosom slike 9:16.
Video-snimci ne mogu biti duži od 15 sekundi, niti biti veći od 2,3 GB, a preporučano je da rezolucija ne bude manja od 720 piksela. Prihvaćeni formati za video su .MOV, .MP4, or GIF. Možete dodavati grafiku ili tekst na sliku pre nego što je otpremite jer se to uklapa u način komunikacije na Instagram Stories platformi.
Potom dodajte URL adresu sajta na koji želite da pošaljete publiku. Od ključnog je značaja da dodate URL stranice koju želite da korisnici posete, a to je uglavnom prodajna stranica, odnosno Landing page. Ukoliko želite, korisnike na isti način možete poslati i na Facebook Messenger kako biste tamo nastavili komunikaciju s njima.
Takođe izaberite i CTA (Call-to-action) dugme, pomoću kog korisnike pozivate na akciju – npr. da skinu vašu aplikaciju, odu na prodajnu stranicu sajta i izvrše konverziju i dr. Jedna od opcija je i CTA dugme Learn More, koje je dobro kada ciljate tzv. hladnu publiku, neku širu masu ljudi koju želite da upoznate sa svojim proizvodom ili uslugom.
Na samom kraju pregledajte oglas pre nego što ga pošaljete na odobrenje.
Praktični saveti za pravljenje dobrih Instagram Story oglasa
Pošto sada znate da pomoću ovih reklama možete ljude poslati na svoj sajt, aktivirati ih u toj meri da instaliraju vašu aplikaciju ili obave neku kupovinu, imajte na umu i sledeće važne stvari.
Obraćajte se bolnim tačkama svojih kupaca
Morate brzo uhvatiti pažnju svojim potencijalnim kupcima, u istom trenutku dok gledaju vaš Story jer kad se reklama završi, nema više povratka. Zato je najbolji način da se zapravo obratite njihovim bolnim tačkama.
Oglas za prodaju čarapa koji vidite na slici pokazuje kako da to uradite jednostavnim tekstom koji ukazuje na problem, a potom i na rešenje.
Dodajte tekst i grafiku/stikere na svoju sliku ili na video
Mnogo bolje rezultate ćete postići ako na sliku ili video dodate elemente koji su svojstveni pričama na Instagramu – oni su tu s razlogom – da biste ih koristili i tako se prilagodili platformi na kojoj ste.
Dodajte par sekundi snimka bez ikakvih dešavanja na sam kraj
Kada publika gleda vaš snimak, ona željno iščekuje šta će se desiti sledeće. Međutim, iako želite da snimkom držite svojoj publici pažnju sve vreme, ne smete dozvoliti da do poslednje sekunde publika bude preterano angažovana i da na kraju ne stigne da klikne na vaše CTA dugme.
Dobra praksa je da na sam kraj svog videa dodate još par sekundi mirnog ekrana, bez dešavanja, kako biste dozvolili publici da klikne na dugme i izvrši akciju pre nego što se reklama završi.
Naglasite CTA dugme
CTA dugme na samom dnu reklame je u redu, ali neće škoditi da ga naglasite dodatno još malo. Na poslednjem delu snimka možete dodati tekst kojim ćete naglasiti korisnicima šta treba da rade – npr. Kliknite na dugme ispod i pogledajte još detalja na našem sajtu.
Zaključak
Instagram priče definitivno dobijaju mnogo pregleda i angažovanja publike, a nove opcije za ciljeve reklama predstavljaju revolucionarnu promenu kada su u pitanju nove mogućnosti za marketare i oglašavanje na društvenim mrežama. Tačnije, jedna od najčešćih grešaka u pravljenju strategije nastupa na društvenim mrežama jeste neisprobavanje novih opcija koje postoje, a najčešća greška na Instagramu je upravo nekorišćenje Instagram Story opcije. Korišćenjem Story reklama dobijate odličnu priliku da stupite u konkretnu interakciju sa svojim potencijalnim kupcima, odnosno korisnicima usluga, i to sa mnogo većim procentom njih u odnosu na obične reklame.
Kako se vama čine ove nove opcije? Da li ste ih isprobali i kako su se kod vas pokazale?