Sva ograničenja koja nam je Instagram postavio

Podeli sa prijateljima:
Sva ograničenja koja nam je Instagram postavio

Ako pretpostavimo da mnogi od vas koriste Instagram, što za privatne, što za poslovne potrebe, pretpostavićemo i to da ste sigurno primetili da se na ovoj društvenoj mreži nešto čudno dešava. Ta čudna dešavanja na koja mislimo tiču se toga da Instagram, baš kao i Facebook, ima određeni algoritam koji utiče na to šta na svojim feed-ovima vidite, a kao da ovo nije dovoljno, dobili smo i ograničenja u vidu broja profila koji možemo da pratimo, broja haštagova koji možemo da stavljamo i slično. Dakle, neke promene su se desile, neka ograničenja postoje, a da biste znali šta vas čeka kada želite da objavite neku fotografiju ili zapratite neki profil, evo spiska svih limita koje nam je Instagram postavio.

“Follow” i “Unfollow” ograničenja

Verovali ili ne, postoji ograničenje koliko profila možete da pratite. Taj broj iznosi 7,500. Dakle, kada jednom dođete do te granice, moraćete da otpratite neke profile da biste mogli da zapratite neke druge.

Sva ograničenja koja nam je Instagram postavio

Doduše, 7,500 hiljada profila je baš veliki broj za praćenje, zar ne? Ako malo bolje razmislimo, sa tolikim brojem zapraćenih profila je teško “sarađivati”, odnosno, imati bilo kakvu interakciju, a interakcija je nešto što je i za Facebook i za Instagram (očigledno) jako važno. Sa druge strane, ne postoji granica koliko profila može da prati vaš, bez obzira na to da li je reč o privatnom ili poslovnom profilu. 

Instagram ima i ograničenja u odnosu na to koliko profila možete da zapratite ili otpratite u određenom vremenskom periodu (na primer, za sat vremena ili za jedan dan), s tim što ovo zavisi od toga koliko je vaš profil “veliki”, odnosno, koliko imate pratilaca. Tako, na primer, noviji profili imaju niže granice kada je reč o ovoj tematici.

Ono što je zanimljivo, striktna granica o broju profila koji na dnevnom nivou možete da pratite ili otpratite nije svuda jasno definisana. Ako malo “pročešljate” internet, možete da dođete do informacije da je to 30 profila po satu, odnosno 800 profila po danu. 

Opet moramo da naglasimo, ovo je univerzalna informacija, sve zavisi od profila do profila, a najviše od angažovanja na samom profilu. Ipak, trebalo bi da vodite računa o ovim (makar i okvirnim) ograničenjima kako ne biste bili suspendovani na 24 sata.

“Like” ograničenja

Da li ste znali da je Instagram uveo ograničenja i u pogledu lajkovanja?! O da! U toku jednog sata možete da “podelite” 350 lajkova, a ako prekoračite ovaj broj, Instagram će to shvatiti kao spamovanje i, pogađate, bićete suspendovani na 24 sata. Ako nastavite sa ovim aktivnostima, što slučajno, što namerno, suspenzija će trajati sve duže i duže.

Sva ograničenja koja nam je Instagram postavio

Iako vam možda deluje drugačije, 350 lajkova po satu je i više nego dovoljno (čak i previše) jer ova brojka znači da “delite” šest lajkova u jednom minutu, odnosno jedan lajk na svakih 10 sekundi. Kako baš i nije realno da ćete toliko vremena dnevno provoditi na Instagramu, male su šanse da iko dostigne ovaj limit i tako ugrozi sebe i svoj profil.

Kada je reč o komentarima, i ovde situacija zavisi od profila do profila, ali recimo da limit iznosi 100 komentara u toku jednog dana. 

U jednom komentaru ne možete da spomenete više od pet profila i ne možete da postavljate isti komentar iznova i iznova. Dakle, zaboravite na copy/paste!

“Direct Messages Group” ograničenja

Instagram nas nije štedeo ni u pogledu grupnih “četova”. Direktnu poruku možete da pošaljete na maksimum 15 profila.

Sva ograničenja koja nam je Instagram postavio

Direktna poruka može da sadrži do 500 karaktera. Ukoliko vam je potrebno još karaktera, odnosno, đelite da pošaljete znatno dužu poruku, pošaljite ovu prvu, a potom nastavite da kucate.

# ograničenja

Ne znamo koliko haštagova volite da stavljate, ali znajte da ne možete da preterujete sa njihovim brojem – maksimalan broj # je 30. Ukoliko prekoračite ovu brojku, fotografija će se objaviti bez ikakvog opisa, a ukoliko je u pitanju komentar, on se jednostavno neće objaviti.

Mnogi su se dosetili da, u tom slučaju, 30 haštagova stave u opis, a 30 u komentar, ali će Instagram tada prepoznati samo prvih 30. Ovo znači da se vaša objava neće pojaviti u pretrazi onih haštagova koji su iskorišćeni u komentaru.

Instagram i Insta Stories tagovanje

Prilikom objavljivanja klasičnog posta, možete da tagujete maksimalno 20 profila, a u slučaju objavljivanja Instagram priča, možete da spomenete maksimalno 10 profila. 

Izvor: socialmediaexaminer.com

Podeli sa prijateljima:
Potrebna vam je profesionalna agencija za digitalni marketing?

Konstantnim ulaganjem u razvoj sajta i prisutnosti na Internetu uspeli smo da dobijemo nove klijente i postanemo prepoznatljivi na tržištu kada je u pitanju ugradnja stolarije.

Miloš Novaković
Vlasnik, ProMax Doo

Uspeli smo za godinu dana da osvojimo tržište brze hrane prisustvom na Facebook-u i reklamiranjem na Google platformi. Trenutno nas prati 30.000 ljudi… Idemo dalje.

Goran Filić
Komercijalni direktor, Burger Plus

Uspeli smo za kratak period da kreiramo sajt za nagradnu igru kao i Facebook stranicu kako bi potrošači mogli da se informišu o najbližim radnjama i drugim informacijama.

Ivan Rakić
Country Manager, Chio - Intersnack